Ήρθα!

Βασικά, καλησπέρα σας. Τι βλέπω; Δεν έχει κοριτσάκια ακόμα; Δεν πειράζει, από μικρή προτιμούσα να κάνω παρέα με αγοράκια περισσότερο και με είχανε στα ώπα-ώπα, δεν πιστεύω ν’ αλλάξει αυτό τώρα, ε;

Εγώ που λέτε, δεν είμαι σαν τ’ άλλα κοριτσάκια της ηλικίας μου (για να το πω κομψά). Παλιμπαιδίζω 24 ώρες το 24ωρο. Έχω μείνει καμιά 15αριά χρόνια πίσω στο μυαλό - και βάλε! Δεν έχει πήξει ακόμα που λένε και ούτε και προβλέπεται στο εγγύς μέλλον. Ακόμα φρονιμήτες βγάζω! Πάντως σας προειδοποίησα, μη μου πείτε μετά πως δε σας τα ‘πα και προπάντων μη ζητάτε τα ρέστα από τον Στομάχη που με κάλεσε.

Όποιος θέλει να μάθει 5 αποκαλυπτικά μυστικά για μένα, να κάνει κλικ εδώ. Επίσης, να σας πω πως αν πεινάτε, θα μου λέτε και θα σας στέλνω γευστική πρόταση εξαιρετικά αφιερωμένη. Έτσι θα μάθετε να μαγειρεύετε και θα μου κρατάτε κι εμένα ένα ταπεράκι που δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω η γυναίκα. Και μη μου πείτε όχι, γιατί είμαι και admin! Θα σας βάλω σε τάξη εγώ.

Λοιπόν, πάω τώρα, να σας αφήσω να τα πείτε με την ησυχία σας. Θα ξανάρθω όμως. Νιάου...

ΥΓ. Και ψιτ! Δεν πιστεύω να κυκλοφορεί ελεύθερο κάνα σκυλάκι εδώ μέσα...


Posted by nosyparker 4:28 μ.μ.

3 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    Στείλε και προσκλήσεις κυρά-αντίν!
    nosyparker said...
    Λύσσαξες πια! Ακόμα δεν ήρθα απ' τη δουλειά και στρώθηκα να βάλω λίγη τάξη εδώ μέσα. Όπως βλέπω, όλη τη φασίνα σε μένα θα τη φορτώνετε :-Ρ
    stefanos said...
    και αν έχετε κουρτίνες κατεβάστε τις

Post a Comment