Μετά τα χθεσινά...

Υπόσχομαι να μην ξαναπαραβρεθώ σε μπλογκοσυνάντηση γιατί:

Α) με στριμώχνουνε πάντα στη γωνία
Β) ασχολούνται συνεχώς με την ηλικία μου
Γ) με βάζουν να τους διορθώνω τα ορθογραφικά
Δ) μετράνε πόσες μπύρες πίνω
Ε) μου παραπονιούνται για τα προξενιά
Στ) προσπαθούνε να μου «προωθήσουν» λογοτεχνικά βιβλία
Ζ) κάνουν πως δε με γνώρισαν από την τελευταία φορά που με είδαν
Η) μου αναλύουν τη διαφορά διαλέκτων μεταξύ βορά και νότου
Θ) με φωτογραφίζουν ανελέητα παρά τη θέλησή μου
Ι) ο DJ μου αφιερώνει τραγούδια με υπονοούμενα

Αν ξέχασα κανέναν, συγχωρείστε με, ου γαρ έρχεται μόνον! :-PPP

Posted by nosyparker 11:49 π.μ.

7 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    Πω ρε μίσος πια!
    :-Ρ
    itelli said...
    Αχ βρε τζιγέρι μου, αυτά που σε κάνουν είναι νάζια κ σκέρτσα... Μη δίνεις σημασία εσύ σ'αυτά. Εσύ να μείνεις τσαχπίνα, κ άμα σε τη δίνουν, να τους βάζεις στη θέση τους.
    kafouroutsos said...
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
    nosyparker said...
    "ζ) Αλήθεια πόσο χρονων είσαι; "

    Με τα καλοκαίρια ή χωρίς; :-D

    YΓ Κάποιος χθες είπε το εξής: "Σε περίμενα γύρω στα 45, λόγω του μαγειρικού blog" Ρεεεεε ξέρουν να μαγειρεύουν κι οι μικρότερες λλλλέμε!
    kafouroutsos said...
    Βγάλε καθαρές δευτερες και μέρες εκλογών
    nosyparker said...
    Δε σε λέω, γιατί πας και τα λες!
    :-P
    homelessMontresor said...
    Αχμ... δλδ και εμένα που συμμετέχω στο μπλογκ με τα μαγειρικά θα με περάσουν για 45????!!!!!
    Σαν να μεγάλωσα λίγο απότομα!!!!

Post a Comment