Κλείσ'το σε λεω...



Posted by itelli 11:59 π.μ.

12 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    έλα ρε;
    θα θυμιθείς να το ξαναποστάρεις 1-2 μέρες πριν το πείραμα;
    Εγώ είμαι μέσα!
    itelli said...
    Ό,τι με πεις εσύ αφεντικό. Εγώ δεν γίνεται να το κλείσω όμως.. Αλλιώς πώς θα βλέπω ποιοι κ πόσοι το'κλεισαν; :)
    Erwtas Stomaxhs said...
    τι με λες τώρα;
    θα τα δεις την επομένη ρε
    και μη με βρίζεις ρε, εγώ σε έβρισα;
    nosyparker said...
    Θα προσπαθήσω να το κλείσω το ρημάδι. Αλλά για να με βοηθήστε, στείλτε μου στο σπίτι ένα ψηλό μελαχροινό να μου κρατά παρέα :-P
    itelli said...
    Η επιθυμίες σας είναι προσταγές μου, Εξοχότατε...

    (Κρίμα να μην είσαι γυναίκα, να σε λεω "Σατανικοτάτη μου", να το κάνουμε Sport Billy εδώ μέσα - αλλά δεν έχω κ μαγικό τσαντάκι, οπότε...)
    nosyparker said...
    Εμένα μου αρέσει το Κακιοτάτη μου και είμαι και γυναίκα! Μήπως τυχγάνει να είσαι ψηλό μελαχροινό; :-D
    Erwtas Stomaxhs said...
    το πρώτο προξενειό του Μπλοκ έγινε, ή μήπως να το πούμε ραντεβού στα τυφλά;
    nosyparker said...
    Πες το και Χρυσό Κουφέτο - το ίδιο με κάνει. Το θέμα είναι ότι πάω στο προφίλ να πάρω μάτι και προφίλ δε βλέπω. Τι; Γουρούνι στο σακί εγώ δεν παίρνω! :-P
    itelli said...
    Προφιλ δεν βλέπεις γιατί μόνο ανφας μ'έχουν σ'ετούτο το μπλοκ. Άμα κάνεις κλικ όμως στο νικ του κόμεντ αυτού (αυτό καλε, ισ'απάν'!), θα σε πάει στο σωστό μέρος. Όπως θα διαπιστώσετε Διαβολικοτάτη μου, είμαι πολύ μακριά για έρωτες κ αισθήματα. Κ εκτός αυτού, είμαι κ ντιπ για ντιπ ντουβάρι όταν έρχεται η ώρα σ'αυτά.

    Ψηλό μελάχρινό δεν είμαι. Είμαι μετρίου αναστήματος, καστανόξανθο, απο καλή οικογένεια, κ με αδαμάντινο χαρακτήρα!

    Γουρούνι ήμουν κάποτε, αλλά όχι πια.
    Tertuliano Máximo Afonso said...
    Εγώ είμαι της γνώμης να τον κλείνουμε πιο αρκετά συχνά από μια μέρα το χρόνο. Η τόση συχνή χρήση του γίνεται καταντά σε ένα βαθμό λίγο σαν εξάρτηση, με αποτέλεσμα να μας κυβερνά αυτός παρά εμείς αυτόν.
    (Άσε που οι κάθε λογής παγκόσμιες ημέρες με βρίσκουν αντίθετο...)
    :)
    itelli said...
    Οπότε, λες, να τον κλείνουμε τα Σαββατοκύριακα;; :)
    Tertuliano Máximo Afonso said...
    Ναι, βολεύει αυτό. Άλλωστε τα Σαββατοκύριακα κόβει η κίνηση στα blogs!..
    :)

Post a Comment