Σιωπή

Πολύ συχνά θέλω να φωνάξω "Σκάσε μαλάκα"

Posted by nosyparker 5:23 μ.μ.

6 Comments:

  1. OtiousSlim said...
    toha fonaksei mia fora stinproseuhi ston likeiarhi otan eimouna giro sta 17 an den kano lathos.Ekeinos mou he pei brosta solo to sholeio ,pes to poio dinata na se akousene oloi.Arhisa kai to fonaza toso dinata se simeio isterias.Efaga mia eisigisi allagis sholikou perivallonos meta apauto.Ton malaka itane kai KKEs.Alla eutihos opos panda me esose o mathimatikos.
    Eutihos tora poia niotho ton eauto mou apeleutheromeno apo pathoi( ektos apauto tis ippasias).
    An to niotheis vges ekso sti veranda sou kai fonakse to dinata prin erthei o Spiros.
    Erwtas Stomaxhs said...
    lol
    itelli said...
    Μάξιμους Ότιους Τσίφτιους,

    Γίνεται να προειδοποιείς πριν συμμετάσχεις είτε σε ποστ είτε σε κόμμεντ, για να ξέρω να παίρνω βαθιές ανάσες, ειδάλλως θα σκάσει το πλεμόνι μου από το γέλιο... Σε ικετεύω οικτρά,

    Ο δούλος σου
    ιτελλι (ι ντε τελλι)

    Υ.Γ. προς αφεντικά: γίνεται να τους δώσουμε ένα δωματιάκι αυτόν κ τον Καφού (α ρε γκολτζη, κ εσύ τζαναμπέτης είσαι), να τα λένε αυτοί, να φχαριστιόμαστε οι υπόλοιποι;
    kafouroutsos said...
    Πωπω τι μου θυισες τωρα ρε nosy. Τ 1973, λιγο πριν πεσει η χουντα γαμουσα με τον φιλο μου τον οτιους και ξαφνικα πεφτει η μπαταρια απο το κινητο μου και με εχει πιασει τρόμος γιατί δεν ξέρω είναι καλά η γκομενα μου (η δαμανάκη) μες το πολυτεχνειο δεν είναι? Ο οτιους μου συνεστησε ψυχραιμια ο μαλάκας και ξεπαγιασα. Ευτυχως για μένα ήταν σπυρος εκει για να με συνεφερει απλώνοντας απλόχερα απλωμένα τα διαστημοπολια του στο δωματιο του και φωναζοντας " Σκασε ρε μαλάκα και διάλεξε ποιο θες"Εγω πήρα το μπορδοροδοκόκκινο αν και ο σπυρος με προειδοποιησε ότι μπορεί να εκτεθω ανεπανόρθωτα στο στοιχείο βλλλ 176 (χειροτερο απο το ζ του ότιους) άλλα εμενα στην πούτσα μου ή αγρόν ηγόραζα είς την Γρεβενιωτικη κοινή. Η κατάληξη? Μια μέρα στο σουπερ μάρκετ άρχισε να με κυνηγάει ένα ταβάνι απο διπλανή οικοδομη γιατί νομιζε οτι ήμουν ελαιχρωματιστής. Το βλλλ ευτυχώς με προστατεψε και του γάμησε τα πρεκια χρησιμοποιώντας την τεχνικη βλλλ μαζι στην α εθνική. Ύστερα από αυτό έγινα προπονητης του πάοκ για λίγο καιρό και απο τότε το βλλ ειναι εχθρός μου. Το βλλλ πολλοί αγάπησαν τον βλάκα ουδεις - Ταβανι ιστοριας
    OtiousSlim said...
    Kapos etsi prepei na eniose o Mandakios otan anakalipse ton tilέgamo
    eisai gennimenos kafros ta houme ksanapei ,i apandisi mou meta tin espera.
    Sigmataf said...
    Aν απλά το θέλεις, είναι ζόρι.
    Αν το κάνεις κιόλας,
    Κ Α Λ ή
    Φ ά Σ Η
    ! ! !

Post a Comment