Τραγούδια Για τη Θεσσαλονίκη 2

Πρίν λίγες μέρες είχα βγάλει ενα ποστ στο Σαλονικο-μπλογκ και στο δικό μου, όπου ζητούσα να μου προτείνετε τραγούδια για τη Θεσσαλονίκη! Ξεκίνησα με 7 και κατέληξα με 42!!! Σας παραθέτω τη λίστα ολοκληρωμένη. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον κόπο σας παιδιά. Δε ξέρω πόσα θα βρω, αλλά σίγουρα έχω αρκετό υλικό!

  • Σ΄ αναζητώ στη Θεσσαλονίκη, Μητροπάνου
  • Μπαξέ Τσιφλίκι, Τσιτσάνης
  • Θεσσαλονίκη μου (μεγάλη φτωχομάνα), Καζαντζίδης
  • Θεσσαλονίκη μου, Πάριος
  • Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, Σαββόπουλος
  • Τα χίλια γράμματα, Χ-Π. Κατσιμίχας
  • Για Θεσσαλονίκη-Αθήνα, Γ. Βαρδής
  • Θεσσαλονίκη, Βασισμένο σε Ν. Καββαδία, Θάνος Μικρούτσικος (Σταυρός του Νότου)
  • Ξεσσαλονίκη, Ξύλινα Σπαθιά
  • Πύλη της άμμου, Λουδοβίκος των Ανωγείων
  • Θεσσαλονικιές, Τερμίτες
  • Θεσσαλονίκη, Μωρά στη φωτιά
  • Θεσσαλονίκη, De Facto
  • Θεσσαλονίκη, Ξέμπαρκοι (στίχοι Καββαδίας)
  • Η σκοπιά, Β. Παπακωνσταντίνου
  • Θεσσαλονίκη, σαββατόβραδο κι Απρίλης, Μητροπάνος
  • Θεσσαλονίκη, Μητροπάνος-Ζαμπέτας
  • Θεσσαλονίκη, Αντώνης Βαρδής
  • Θεσσαλονικιά κυρά μου, Μανώλης Λιδάκης
  • Ο Σαλονικιός, Διονυσίου
  • Δικαίωμα μου (Εγώ είμαι μάτια μου από τη Θεσσαλονίκη), Π. Τερζής
  • Σαλονικιά, Ζαμπέτας
  • Λαδάδικα, Μητροπάνος
  • Εγνατίας 406, Μπιθικώτσης
  • Σαλονίκη, Ν. Θεοδωρίδου
  • Θεσσαλονίκη, Ημισκούμπρια
  • Μετακομίζω στη Θεσσαλονίκη, Κιάμος
  • Primavera en Saloniko
  • Χειμερινοί Κολυμβητές, Χειμερινοί Κολυμβητές
  • Οδός Αριστοτελους','Θεσσαλονικη'-Αρλετα
  • 'Η Μαντονα η Σαλονικια, Νταλάρας
  • 'Η Μαρινα η Σαλονικια, Γ.Πουλοπουλος
  • Θεσσαλονικιά, Ρ.Εσκεναζυ('33)/Μαριω('93
  • Όμορφη Θεσσαλονίκη, Τσιτσάνης
  • Τα καστρα του Γεντι Κουλε, Μητσακης
  • Μαγισσα Θεσσαλονικη, Π.Γαβαλας
  • Πηρε φωτια η Καλαμαρια, Μ.Αγγελοπουλος
  • Της Καλαμαριας τ' αγορια, Α.Μαβιλη('68)
  • Απ' το Ντεπω ξεκινησα, Π.Κουμιωτη
  • Μικρο Καπαμπουρνακι, Π.Καραδημητρης
  • Θεσσαλονικη μου, Ελινα Παπανικολαου('79)
  • Αθηνα-Θεσσαλονικη, Κ.Αντωνοπουλος
Μήπως ξεχάσαμε κανένα;;;

Posted by homelessMontresor 1:33 μ.μ.

1 Comment:

  1. Ανώνυμος said...
    Φυσικά και ξεχάσατε:

    «Νυφούλα του Θερμαϊκού» (και του βορρά λουλούδι), αγνώστων λοιπών στοιχείων τώρα πια, αλλά άμα ψάχνης βρίσκεις...

Post a Comment