Γιορτές της Γης 2007


Πάμε όλοι μαζί - όχι σε μια παραλία, αν και απ’ ότι άκουσα πάλι καύσωνα θα έχουμε το ΠΣΚ – πάμε Βλάστη Κοζάνης στο Earth Festival, ελληνιστί στις Γιορτές της Γης για τους αδαείς. :-P

Υψόμετρο 1.240 μ, οπότε πάρτε μαζί καλτσούλες και ζακετάκι τουλάχιστον, καθώς επίσης και αντίσκηνο γιατί υπάρχει χώρος για ελεύθερο κάμπινκ. Με το αίσθημα ή με φίλους ή ακόμα καλύτερα όλοι μαζί για χαβαλέ. Χίλιοι καλοί χωράνε (όχι στην ίδια σκηνή ελπίζω)

Τιμή μόνο 5 ευρώ τη βραδιά ή 15 για ολόκληρο το τετραήμερο. Το πρόγραμμα και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ. Το καλύτερο σας το κρατάω για το τέλος. Θα παίξει drums ένα δικό μας παιδί και θα τραγουδήσει και μια φιλενάδα. Περισσότερα δε λέω, να ‘ρθειτε να δείτε και ν’ ακούσετε από κοντά.


See you there!

Posted by nosyparker 12:35 μ.μ.

5 Comments:

  1. itelli said...
    Ivo Papasov.... Πω πω... Από τα καλύτερα κλαρίνα που έχω ακούσει ποτέ... Κρίμα, κρίμα, κρίμα, κρίμα...
    Κ Shantel???? Α ρε γαμώτη...!!! Τι δουλειά έχω εγώ με τους Βίκινγκς τέτοια ώρα?????
    nosyparker said...
    Προλαβαίνεις λέμε! :-Ρ
    Фе́ммe скатале said...
    Ωωωωωω θα έρθω!!!!
    nahames nakanamoko said...
    κι εγώ κι εγώ...

    ποιός παίζει drums,ο kafouroutsos?

    ποιά τραγουδάει,ο kafouroutsos?
    nosyparker said...
    Όχι, καμία σχέση. Στα κρουστά ο tertul και φωνητικά η leigh-cheri. :-P

Post a Comment