Νέα αρχή

H αυτοδιαγραφή της καλής μου φίλης και admin του «Γουστάρω Αιτιατική», @nosyparker, έπειτα από ανοιχτή πρόκληση μέλους της ομάδας με αναγκάζει να σκεφτώ διάφορα. Καταρχάς έτσι η δουλειά δεν προχωράει. Το Μπλογκ αυτό δεν είναι τσιφλίκι κανενός, ούτε είναι τόπος επίδειξης εξουσίας (μη χέσω δηλαδή).

Το Μπλοκ όταν ξεκίνησε είχε έναν συγκεκριμένο σκοπό ή μάλλον δύο σκοπούς. Ο ένας ήταν η ανάδειξη της πολιτιστικής πλευράς της πόλης μας μέσω προτάσεων των μελών του Μπλογκ για εκθέσεις, κινηματογραφικές ταινίες, θέατρο ή ακόμα και παρουσιάζοντας τοπικές πρωτοβουλίες ή προβλήματα της πόλης και της περιοχής τους. Κάποιοι λειτουργήσανε έτσι αμέσως, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του @tsalimi ας πούμε. Ο δέυτερος λόγος ήταν η μεταξύ μας γνωριμία. Προσωπικά ήθελα να ενημερώνομαι πότε ποστάρει ας πούμε η @nosy ή η @Leigh-Cheri ή ο @Tertuliano (για να αναφέρω απλά κάποια ονόματα που μ’ αρέσει να διαβάζω) και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να δημιουργηθεί ένας χώρος που να λειτουργεί κάπως σαν μόνιτορ για τους Θεσσαλονικείς Μπλόγκερς, λινκάροντας ο καθένας μας τα κείμενά του.

Το πράγμα λίγο πολύ λειτούργησε κατά διαστήματα, άλλες φορές καλύτερα άλλες χειρότερα. Η αυτοδιαγραφή της @nosyparker όμως είναι αφορμή να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος αυτού του Μπλογκ. Πρέπει να γίνει πιο συμπαγές, πιο ομοιόμορφο, πιο ξεκάθαρο. Να έχει ρόλο και θέση ώστε να ξέρει ο καθένας μας πάνω κάτω αν του κάνει και αν ναι, πως να κινείται.

Σε μια συζήτηση που είχα με τον @kafouroutsos εχθές δίνοντάς μας αφορμή η εκλογική αναμέτρηση, πρότεινε να αποκτήσει το Μπλογκ αυτό και «πολιτική ταυτότητα», δεν εννοώ να κομματικοποιηθεί, εννοώ να έχει πολιτική (ξαναλέω όχι κομματική) άποψη. Η συζήτηση αυτή συνειρμικά με οδήγησε σε ένα πολύ εύστοχο σχόλιο του @nahames, που είχα διαβάσει πριν από αρκετούς μήνες, το οποίο αυπευθυνόταν σε μια μπουζουκογκόμενα που ήθελε να γίνει μέλος εδώ μέσα και έθιγε το θέμα της ευαισθησίας και το θέμα των αξιών.

Δεν αρκεί λοιπόν να είσαι Σαλονικιός για να μπεις εδώ μέσα. Δεν χρειάζεται καν να είσαι Σαλονικιός για να μπεις εδώ μέσα.
Αν δεν ανήκεις στους μαυροντυμένους μουσάτους και στις μαυροντυμένες αυνανίστριες που καίνε βιβλία στην πλατεία Αριστοτέλους,
Αν δεν ανήκεις στους μπουζουκοφάνς που ξεφτιλίζονται όλο τον μήνα στην δουλειά για να ανοίξουν ένα μπουκάλι ουίσκι στο νέο αστέρι του Fame Story (μη χέσω),
Αν δεν ανήκεις στους χαμερπείς που πουλάνε όση αξιοπρέπεια τους έμεινε ψηφίζοντας γελοίους και επικίνδυνους τύπους για να μπούνε σε μια κωλοϋπηρεσία του Δήμου ή του Δημοσίου,
Αν οι αγωνίες σου δεν περιορίζονται στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών που κρέμονται στα περίπτερα και στα ψιλικατζίδικα,
Αν αγαπάς το περιβάλλον και τα ζώα,
Αν δεν κάνεις διακρίσεις στους ανθρώπους ανάλογα με το χρώμα του δέρματός τους ή την εθνικότητα, την φυλή και την καταγωγή τους,
Αν είσαι από αυτούς που δεν βολεύονται πουθενά και με τίποτα,
Αν είσαι από αυτούς που θέλουν να αλλάξει επιτέλους κάτι σ’ αυτόν τον κωλοτόπο...

...τότε είσαι ευπρόσδεκτος.

ΥΓ: Όσα μέλη επιθυμούν την διαγραφή τους επειδή δεν συμφωνούν με το κείμενο, υπευνθυμίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα της αυτοδιαγραφής.

ΥΓ2: Όσοι μείνετε στο Μπλογκ παρακαλώ από εδώ και στο εξής να διατηρήσετε ένα επίπεδο

Posted by Erwtas Stomaxhs 1:57 μ.μ.

42 Comments:

  1. kafouroutsos said...
    Na po kai go merika pragmata mias kai ontos opos eipe o stomahis proteina kapoia pragmata shetika me to blog. I proti aformi itan i diamahi nahames kai en sinehaiia kai dikia mou me tin x gia osus thimaste. To provlima eitan oti me tin tote morfi tou blog den ipirhe kati to opoio dilone ti den theloume tetoious tipous i oti den theloume mpastardanthropous opadous tou psomiadi, oti eimaste apo ti thessaloniki ala den eimaste fasistes, akume gia nd kai pasok kai mas girnane ta antera , den eimaste autou tou eidous oi "igios" skeptomenoi political correct deksioi pou anagnorizoun ton miki theodoraki kai sinama fonazoun kai lae miskiveis to kefali i moni lisi karamanlis kai pali. Toulahiston auto nomiza oti eimaste, toulahiston autous pou ksero. Mias kai me ena geniko kalesma atomon pou einai apo ti thessaloniki sto telos vgaineis kai mlkas an apokleiseis kapoion, proteina na deihnoume poio entona ti einai auto to blog (kalitera apo ti bloggers apartizetai) outososte na min hreiazetai na vgainoume kolofasista kathe fora pou den tha dehomaste kapoion sto salonica (den tha kanei ton kopo na mpei an sevetai tin tautotita tou blog). Teos panton to thema horaei megali sizitisi. Zito siggnomi gia tin hrisi tou "emeis". Auto to emeis anafereatai mono sta atoma ta opoia gnorizo kai prosopika. An kapoios nomizei oti ton kapelosa me autin tin frasi zito signomi prokatavolika. Auta
    itelli said...
    Κατ'αρχήν, πότε την κοπάνησε η Νόουζυ κ γιατί;;;

    Κατά δεύτερον, μπορεί να συμφωνώ με τις κατηγοριοποιήσεις ατόμων, μπορεί να συμφωνώ με τις πολιτικές απόψεις σου γενικότερα (για ειδικότερα, δεν ξέρω, πάντως τα κότερα μας τσατίζουν το ίδιο φαίνεται) αλλά για να κάνω κ τον συνήγορο του διαβόλου, είναι μπλογκ θεσσαλονικιών, κ όχι αριστερών/ανθρωπιστών/μετριοπαθών ή ό,τι άλλο θεσσαλονικιών. Διαφωνώ δηλ. με την χειρονομία να πετάξεις το μπαλάκι σε όποιον δεν νιώθει άνετα με την πολιτική συνύπαρξη ώστε να αυτοδιαγραφεί μόνος του. Κ στο κάτω-κάτω, αν είναι να αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τόπο (άποψή μου αυτή, χωρίς χειρονομίες, τσαμπουκάδες κ υφάκι) είναι να μάθουμε να μιλάμε πολιτικά, να ανταλλάσσουμε πολιτικά επιχειρήματα. Κ οι μεν, κ οι δε. Δεν μπορεί όλοι να έχουν κριτική ικανότητα, δεν μπορεί όλοι να κάθονται να την ψάχνουν, όπως δεν μπορεί όλοι να ψηφίζουν ό,τι τους λέει ο μπαμπας, ή να μην αγανακτούν όταν βλέπουν τα χείριστα.

    Όμως, εφόσον είναι μόνιτορ, διαβάζεις αυτά/ούς που γουστάρεις. Αν δεις ότι δεν σε αρέσει κάποιος, δεν τον διαβάζεις.

    Λέω τώρα εγώ, που δεν έχω καν ελληνικό μπλογκ αλλά στηρίζομαι σε αυτό για ο,τιδήποτε ελληνικό μού κατέβει στο κεφάλι. Αν, παρεπιπτόντως (κ πάλι χωρίς υφάκι κ τραμπουκισμούς) κάποιος έχει πρόβλημα είτε με τις απόψεις μου είτε με τη συμπεριφορά μου, ας μού το υποδείξει κ θα αυτοδιαγραφώ το συντομότερο δυνατόν.
    astrapogiannos said...
    Εγω συμφωνω με τα παιδια(στομαχη,καφου),γιατι οπως εχουμε ξαναπει,προτιμω το μπλογκ αυτο να αποτελειται απο ανθρωπους με κοινες συνισταμενες, αλλα χωρις να σημαινει οτι εχουμε και τις ιδιες αποψεις(ετσι ωστε να υπαρχει και ο αντιλογος).
    Αλλα το παραπανω προυποθετει εμφανως οτι ο διαλογος θα γινεται μεταξυ ανθρωπων με νοημοσυνη και με ξεκαθαρη ιδεα στο μυαλο τους για την διαφορα του Ψωμιαδη,του φραπε της Αριστοτελους,της ασυδοτης βλακειας που επικρατει αυτη την στιγμη, με την Θεσσαλονικη που θελουμε και οπως πραγματικα θα επρεπε να ειναι.
    Δεν θελω να συνυπαρχω με ανθρωπους στο ιδιο μπλογκ που δεν μπορουν να καταλαβουν τον τροπο σκεψης μου και τον τροπο αντιμετωπισης των πραγματων,απο την στιγμη που τους βλεπω στον δρομο και τους απεχθανομαι και τους αποφευγω.
    Γιατι να τους αντιμετωπιζω εδω μεσα απο την στιγμη που δεν εχουν τιποτα να μου προσφερουν ουτε σαν ατομο,ουτε σαν μελος της κοινωνιας...
    Δεν ειμαι φασιστας,απλα ΘΕΛΩ να επιλεγω τους φιλους και συνομιλητες μου εδω μεσα,οπως κανω και στην καθημερινη ζωη μου.
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    Καταρχάς χαίρομαι που συμμετέχετε στον διάλογο, αυτό δείχνει από μόνο του ότι ενδιαφέρεστε για το Μπλογκ και το ύφος του.

    @Kafou χαίρομαι για το σχόλιο και για τις επιμέρους επισημάνσεις. Είναι σημαντικό που τονίζεις ότι υπάρχει και η άλλη πλευρά της Θεσσαλονίκης και είναι αυτή ακριβώς η πλευρά που θέλουμε να δείξουμε εδώ μέσα.

    @itelli η nosy ένιωσε ότι θίχτηκε από ένα μέλος και έφυγε. Ελπίζω να ξαναέρθει. Από εδώ και στο εξής όμως τέτοιου είδους προβλήματα θα φροντίζουμε να λύνονται εξαρχής.
    Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σου όμως αυτό ακριβώς θέλουμε να αποφύγουμε από δω και πέρα, τον χαρακτήρα δηλαδή του μόνιτορ. Απλά το Μπλογκ αυτό δεν μπόρεσε να λειτουργήσει σαν μόνιτορ. Και από την στιγμή που η παρέα, που ουσιαστικά είναι ο πυρήνας του Μπλογκ είναι αυτή που καθορίζει τον χαρακτήρα του, είναι πιο λογικό να το πάει κατά εκεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος θέλει να μείνει δεν μπορεί να μείνει. Θα είναι ευχής έργον αν μείνουν και όλοι. Εννοείται itelli ότι από εσένα περιμένω να μείνεις στο Μπλογκ και να συμβάλλεις όποτε θες με κείμενα ή με απόψεις σου.

    @astrapogiannos έτσι ακριβώς φίλε, το έθεσες πολύ σωστά όπως είχε κάνει και ο nahames παλιότερα σε εκείνη την περίπτωση.

    ΠΡΟΣΟΧΗ, ξαναλέω ότι δεν διώχνουμε κανέναν. Απλά όποιος νομίζει ότι δεν ταιριάζει εδώ και δεν συμφωνεί με την νέα λογική έχει κάθε δικαίωμα να αυτοδιαγραφτεί χωρίς καμιά παρεξήγηση.
    kafouroutsos said...
    Oute kanoume politiko manifesto oute tpt tetoio, makria tetoies aidies apo mena toulahiston. Alla iparhoume kai meis, kai nai eimaste apo ti thessaloniki, kai nai den theloume na mas sindeei kaneis me to stereotipo tis fasistoupolis kai ton kolimenon mialon. Tipota parapano
    nahames nakanamoko said...
    μια διευκρίνιση μόνο για τον itelli

    δεν ειναι απλα μονιτορ φιλος,καλως η κακως ειναι μια ομαδα, αν αυτη η ομαδα δεν εχει κατι να την ενωνει τοτε δεν ειναι ομαδα,δεν ειναι ουτε κοπαδι γιατι ακομη κι αυτουνου τα μελη εχουν κατι κοινο.Προς το παρόν (κ απο λάθος συνεννοηση του Στομαχη κ της Nosy) το blog αυτό ξεκίνησε αναφερόμενο μονο στον τοπικιστικό χαρακτηρα του.Δηλαδη:Εισαι απο Σαλονικη, τοτε ανηκεσι εδώ;Μην ξεχναει κανεις ομως οτι αν εμπαινε εδω οποιος απλα ανηκε σ αυτη την πλη τοτε το θεμα θα γαμιοταν κανονικα.Γιατι ολοι ξερουμε τι ειδους πλειοψηφιες γεννοβολαει κ τρεφει η φτωχομανα (φασιστομανα πια θα προσθεσω). Επομενως η κοινη μας κατοικια ή κ καταγωγη ειναι το εναυσμα για να ανοιξει ενας διαδικτυακος τοπος που περα απο την αναρτηση ποστ θα μιλαει για αυτη την πολη,θα εχει ως στοχους να αναδεικνυει τα καλα κ τα σκατα της,να χωνει εκει που θεωρει οτι πρεπει κ ισως κ να ειναι κ λιγο active οσο γινεται.

    Αν δεν εχει τετοιο χαρακτηρα το ποστ με τετοιο κοσμο που εχει μεσα (εννοω μορφωμενους,διαβσμενους,σκεπτομενους,καλλιτεχνες κλπ) τι αλλο θα μπορουσε να ειναι;

    Δε με απασχολει κα8ολου το να χαρακτηριστει το blog ελιτιστικο

    Με ατομα οπως η mis life style 2007 Χριστινα Κανατακη που ηθελε να εισερθει,ας με πουν ελιτιστη και πολυ θα το χαρω.
    OtiousSlim said...
    stomahi simfono me ton prosonatolsimo tou blog se ena poio austiro haraktira.Episis apologoume gia tin teleutaia anartisi pou ekana thelondas mono na po oti o logos itane kathara gia tin diatirisi kapoiou haraktira.Opos proeipa sti "diamahi" to evriska poli hliaro kai aseves na anartoundai post afirimenou periehomenou pou den aforoun katholou tin omada,tin stigmi pou ala tou idiou pali haraktira ehoun apagoreuthei mono kai mono logo tou oti prosvaloun tin aisthitiki merikon.Safos kai den eiha skopo auto na prohorisei se prosopiki diamahi ala os apandisi protos dehtika ena comment pou prokalese auti ti fora ti diki mou aisthitiki.Me evaze kapos sti thesi tou ataktou paidiou pou tou dinotane hari epidi merikoi den ehoun vreksei ti sanida akoma gia mena h epeidi kapoioi den mou ta houne pei "hima kai tsouvalata"! Kai otan prosopika thigomai ego toulahiston ta leo "hima kai tsouvalata".Isos tha borousa na gino perissotero miraios me to na sikotho kai na figo.Ala edo pou ta leme aplo melos eimai de tha to katalavaine kaneis ala oute kai tin antistoihi "miraia" ektasi tha pairne to thema.As einai.Tha thela mono auto to "hima kai tsouvalata" na einai ena haraktiristiko pou tha iparhei sto kainourio blogg,diatirondas vevaia panda oloi emeis to epipedo ( pou se kamia periptosi den einai sinifasmeno me tipous siberiforas) pou tha hei austira prosdioristhei apo esas.
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    @nahames φίλε χαίρομαι πολύ που παίρνεις θέση. Ήμουν σίγουρος ότι θα το έβλεπες και 'συ έτσι. Για εμάς κάποια πράγματα είναι αυτονόητα, δυστυχώς όμως αυτά τα αυτονόητα είναι για κάποιους άλλους συνανθρώπους μας αλγεβρικές εξισώσεις. Πιστεύω και 'γω πολύ στα πρόσωπα αυτού του Μπλογκ. Όσους έχω γνωρίσει προσωπικά είναι άτομα με ποιότητα. Πιστεύω ότι αν το πάρουμε λιγάκι πιο ζεστά όλοι μας θα μπορέσει να αποκτήσει φωνή (ή έστω χαρακτήρα) αυτό το Μπλογκ.

    @otiousslim δεν χρειάζεται να απολογείσαι φίλε. Δεν χρειάζεται να απολογείται κανείς εδώ μέσα, δεν είμαστε δα ολομέλεια της ΟΝΝΕΔ (αισχρό δεν ακούγεται;). Απλά το μόνο που θα παρακαλούσα είναι να προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο του Μπλογκ εκεί που μπορούμε.
    kafouroutsos said...
    Λοιπον χαίρομαι που συμφωνούμε καταρχήν. Θα πω πολύ απλά, ότι εφ΄'οσον οι πιο πολλοι από εμάς έχουν αισθανθει κατα καιρούς να τρώνε πόρτα στην ιδεολογική και μη τους ζωή, έχουν και αυτοί το διακαίωμα να ρίχνουν και αυτοι της πορτίτσες τους.
    Από την άλη εγώ δεν γουστάρω σοβαροφάνεια και ντεμέκ καλλιτεχνία. Είναι το άλλο άκρο που θα μπορούσαμε να διολισθήσουμε. Θα δούμε πως θα εξελιχτούν τα πράγματα . Όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται σε ένα ευνομούμενο κρατος άλλα εμείς δεν ειμαστε κράτος είμαστε άλλα (θέλω να πιστευω) διαδικτυακή παρέα. Συνεπώς μπορούμε να επιλέξουμε όχι να μην ακούμε κάποιες απόψεις (τα σχόλια ειναι ανοιχτά και σε ανωνυμους) άλλα να μην δεχομαστε ως μέλοι κάποιους. Έχει μεγάλη διαφορά το ένα με το άλλο. Στην τελική δεν χρειάζεται να σπάει ο ένας τα νέυρα του άλλου. Ελευθερος διάλογος γινεται ούτως ή άλλως. Οι διαδικτυακές ομάδες είναι άλλο πράγμα. Στην τελική ρε παιδιά, δεν νομίζω κάποιος από αυτούς που θέλουμε να αποκλείσουμε θα ήθελε να συνυπάρχει στην ίδια ομάδα με εμένα τον στομάχη ή τον ναχαμες.
    Narita said...
    Θα τοποθετηθώ και θα είμαι ειλικρινής γιατί από την πρώτη φορά που διάβασα τι παίζει στο βλογ κατάλαβα ότι πρόκειται για "αλάνια παιδιά" (άθλιος ο χαρακτηρισμός συγχωρέστε με).
    Η αλήθεια έιναι οτι τον πρώτο ΄στόχο του βλογ εγώ δεν τον γνώριζα ούτε που μου πέρασε ποτέ σαν γραμμή .
    επίσης αλήθεια είναι ότι δεν είμαι μέλος της παρέας, όχι από επιλογή, θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω.
    Διαβάζοντας λοιπόν, το ποστ και τα κομμεντς, εμενα μου μεταφέρετε το μήνυμα ότι το βλογ σκοπεύει να πάρει παρείστικο και μάλιστα πολιτικοποιημένο πλέον φανερό χαρακτήρα. Εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει ποτέ φανερά πολτικό ποστ που να ασχολείται με τα κοινά της χώρας ή της πόλης. Με την γενικότερη έννοια πολιτικό ποστ, που ασχολείται με τα κοινά-με υπαινικτκό τρόπο πιστεύω έχω κάνει. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν ανήκω σε καμία πλευρά. Ούτε σε αυτήν που αποκλείουν οι όροι σου stomaxh όυτε σε αυτήν που είναι έκδηλο ότι κινούνται τα μέλη της παρέας. Και δε τα λέω ούτε εγώ ειρωνικά με υπαινιγμό και υφάκι. Αν μη τι άλλο προτιμώ τους δεύτερους.
    Για να μην κουράζω (και επειδη ο λογος μ σιγουρα ειναι ψιλοασυναρτητος) μάλλον αν μείνω δε θα βοηθήσω στο να στηριχθει η συμπαγής δομή και θεματολογία των ποστ .Οπότε μάλλον θα αυτοδιαγραφώ.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βλογοπαρέα, έτσι κι αλλιώς θα σας διαβαζω, απλά δε θα ποστάρω. Και δε το κάνω με ανακούφιση αλλά σεβόμενος τις ανησυχίες και τις επιθυμίες π έχετε και ειδικά εσύ stomaxh για το βλογ που έκανες/κανατε. (ξεκίνησ κ εγω μια προσπαθεια ομαδικου βλογ και καταλαβαινω απολυτα την δυσκολια συντονισμου)
    Ενα Μεγαλο respect!!!!
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    @kafou μια απλή παρατήρηση μόνο όσον αφορά στα ανώνυμα σχόλια. Επειδή συνήθως όσοι σχολιάζουν βρίζοντας ανώνυμα είναι χέστηδες και γελοίοι η πολιτική του Μπλογκ θα είναι απλά η διαγραφή των ανώνυμων-αισχρών σχολίων, διότι αν μπούμε στο τριπάκι των θέσεων-αντιθέσεων με τέτοια άτομα θα ρίξουμε πολύ το επίπεδό μας. Επίσης ήθελα να πω ότι άλλο πράμα η σοβαρότητα άλλο η σοβαροφάνεια.

    @narita ευχαριστώ πολύ που τοποθετείσαι τόσο ανοιχτά στο θέμα που προέκυψε. Από την πλευρά μου θα ήθελα να μείνεις εδώ. Δεν χρειάζεται να κάνει κανείς πολιτικά σχόλια ή συγκεκριμένες αναλύσεις για να είναι μέλος της ομάδας. Νομίζω ότι και από το ποστ μου και από τα σχόλια των παιδιών πήρες μια ιδέα για το ποιους γουστάρουμε και ποιους όχι. Έχουμε βαρεθεί τους χοντρόπετσους ρε φίλε. Φτάνει πια, έλεος. Ωστόσο η επιλογή είναι καθαρά δική σου. Ότι και να κάνεις πάντως καλή συνέχεια ;-)
    kafouroutsos said...
    @stomahi milisa gia sovarofaneia kai ohi sovarotita. To anafero os kati pou den tha thela na ginei kai ohi os kati papragmeno (den ipirhe iponooumeno)
    @narita den eho na po tpt parapano. me kalipse o stomahis
    astrapogiannos said...
    Twra pame sto allo akro,tha arxizoun na ginontai autodiagrafes,autoktonies me kwoldaxtilo k tetoia pramata.
    Apla ena simvan exei parei parapanw ektasi apo oso eprepe, kai ginane kapoies anathewriseis kai anaprosarmoges,oi opoies einai kati autonoito k den simainei oti tha prepei na papsoun na akougontai alla pramata,arkei na iparxei aisthitiki k epipedo.Kai oxi mono politistika kai politika.

    @narita oso gia tin parea,mono 2 atoma kserw edw mesa k kapws etsi einai oi perissoteroi.opote min niwtheis oti den eisai melos tis pareas...
    Leigh-Cheri said...
    Τι είν` αυτά ρε παιδιά;
    Όπως φαίνεται, έχασα αρκετά επεισόδια.
    Πότε έφυγε η nosy μας; Καταρχήν, η nosy ανήκει στους πρωτεργάτες αυτού του μπλογκ και, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι της ανήκει περισσότερο, ωστόσο κάτι της οφείλουμε για την ευκαιρία που κι εμείς έχουμε να γράφουμε εδώ. Επιπλέον, εμένα μου αρέσει να τη διαβάζω και το μπλογκ με βοηθούσε να την βρίσκω ευκολότερα.
    Έρωτα, συμωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ. Το μπλογκ δεν το χουμε για να αλληλοπροσβαλόμαστε. Στη βάση που στήθηκε από την αρχή του είχε μια συγκεκριμένη πολιτική, ούτως ή άλλως. Όποιος αισθάνεται ότι δεν τον εκφράζει ας μείνει απ` έξω. Μόνο η...θεσσαλονικιά καταγωγή δεν αρκεί για να προχωρήσει αυτό. Η πολιτική ταυτότητα, όπως πολύ σωστά χρησιμοποιεί τον όρο ο Έρωτας, είναι αυτό μας ενώνει και μας χαρακτηρίζει.
    Nosy, εγώ θέλω και νομίζω ότι πρέπει να ξαναγυρίσεις. Όποιος διαφωνεί και νιώθει ότι δεν του κάνουμε, ας μας απαλλάξει εκείνος απ` την παρουσία του.
    tsaperdona said...
    δηλαδή εγώ έχω ή δε έχω ελιτίστικη συμπεριφορά???

    υγ να ξέρω να έχω και ανάλογο ύφος

    υγ ακόμα με μνημονεύετε βλέπω...

    υγ αλλά τι να κάνω???
    tsaperdona said...
    και να μην ξεχάσω να προσθέσω φυσικά (επειδή πολλά μου έχετε καταλογίσει μέχρι στιγμής, και τα περισσότερα αδίκως) ότι λυπάμαι που ένα blog με αφορμή και περιεχόμενο τη θεσσαλονίκη εξακολουθεί να ανακυκλώνει στερεότυπα του τύπουν μπουγάτσα -λλλ-φραπές.

    υγ γι αυτό δεν μας υπολογίζει κανείς κάτω από τα Τέμπη
    υγ γιατί αυτουπονομευόμαστε
    υγ εύγε!
    υγ βρε δε, μπα να λέτε?
    υγ καλύτερα το life style στην τελική παρά η βρωμοποδαρίλα
    nahames nakanamoko said...
    έχεις δίκιο για το στερεότυπο,αλλά νομίζω πως δεν ανακυκλώνεται πια εδώ.

    κάνουμε κι εμείς μια ανασύνταξη βλέπεις, σαν τους πολιτικούς σου αντιπάλους! Και χωρίς Βενιζέλο μαλιστα.

    κι έτσι εμείς (μ)πα' να λέμε

    για σενα δεν ξερω αν εχεις ελιτίστικη συμπεριφορά,δε σε έχω γνωρίσει απο κοντά, αν θες πάντως παμε για καφέ να αποκτήσω γνώμη.


    και συ όμως επιτέλους σταμάτα να λες οτι σου καταλογίζουμε διάφορα:

    θα το πω για τελευταία φορά:

    ΔΕ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ (ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ) ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ BLOG AYTO. ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ME TO NA YΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΛΑ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΠΟΣΤ.ΕΔΩ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ; ====> ΚΡΙΝΕΣΑΙ (θετικά ή αρνητικά)

    Και νομιζω πως περα απο τη δικη μου αναφορα σε σενα δεν ασχοληθηκε κανεις αλλος μαζι σου.Και παλι σαν παραδειγμα σε εφερα μη νομιζεις οτι με χαλαει η παρουσια σου.
    Απλα δε με απασχολει.Είπα μόνο πως δεν ανηκεις εδώ, όπως ακριβώς εγώ με τα βρώμικα ποδάρια μου τρώω πόρτα στα Interni τους Αέρες και τα Nouveau ομοίως κι εσύ τρως πόρτα στο salllonica. Τι να γίνει δεν μπορούμε να είμαστε όλοι σε όλα.

    τώρα που έγραψες comment εδώ μέσα πήγαινε αμέσως να πλύνεις τα χέρια σου!
    kafouroutsos said...
    Λοιπόν ας το γυρίζω και σε ελληνικούς χαρακτήρες για να πω και γω κάτι. Λοιπόν να παρακαλέσω όλα τα μέλη του μπλογκ να σταματήσουν οι αναφορές στην κυρία Κανατάκη (εκτός αν την αγαπάτε τόσο πολύ οπότε πάσο(σπαω πρώτος την προτροπη)) για να μην χρειάζεται να απολογούμαστε κάθε λίγο και λιγάκι. Ας κάνω και γω μερικές παρατηρήσεις:
    Όσον αφορά τα στερεότυπα με τους φραπέδες και τα λλλλ. Τα λλλ καταρχήν είναι γλωσσικος ιδιωματισμός που ξεχωρίζει μια μερίδα ανθρώπων. Αυτο δε σημαίνει ότι ένας λαμβδάς είναι ίδιος με τον άλλο. Οι μπουγάτσες και οι φραπέδες από την άλλη χρησιμοποιήθηκαν από το μπλογκ καθαρά στο επίπεδο των αστικών μύθων κα τίποτα παραπάνω (πολλές φορές και αυτοσαρκαζόμενοι (εμείς τους μύθους και οι μύθοι εμάς ποτε ποτε)(αλλά και εγκιβωτισμένες παρενθέσεις)).
    Οσον αφορά την ελιτίστικη συμπεριφορά που πιθανότατα να έχεις ή όχι. Θα μας πει ο νάχαμες μετά τον καφέ ή εσύ τον καφέ του νάχαμες ή και οι δύο θα την πείτε σε μένα
    Θέμα βρωμοπόδαρα και αξυριστες μασχάλες φαντάζομαι για τις γυναίκες ( αν και δεν θέλω να σε καπελώσω). Μας μπερδεύεις μάλλον είτε με κνίτες είτε με κάτι μαλακισμένα 18αχρονα που κυκλοφορούν στη ναυαρίνου και το παίζουν αφήστε με ήσυχο άνω επανάσταση τώρα. Δεν πειράζει το έχουμε συνηθισει και αυτό. όταν δεν γνωρίζεις κάτι δεν μπορείς να διακρίνεις και τις διαφορες αποχρώσεις που τυχόν έχει (κάτι σαν τους λευκούς που τους φαίνονται ολοι οι κινέζοι ίδιοι και τούμπαλιν)
    Και φυσικά δεν είσαι εσύ το πρόβλημα μας. Το ότι τέθηκες ως παράδειγμα σημαίνει απλά ότι θέλουμε να οριοθετήσουμε το χώρο μας. Μαλακία μας που δεν το κάναμε σαφές απο την αρχη, γιατί έτσι εν θα έκανες τον κόπο να μας προσεγγίσεις. Σε αυτό το σημείο εγώ πιστευω ότι έχεις και τα δίκαια σου
    Από εκεί και περα το θέμα γι αμένα θεωρείται λήξαν ( εξ'ου και η προτροπή μου παραπάνω).
    Επίσης, lifestyle κάνουμε και μεις άλλα λίγο διαφορετικό, δεν είναι μονο δικό σας προνόμιο. Ξαναεπίσης, να σημειωσω ότι ποτέ δεν έχω φάει πόρτα σαν τον νάχαμες γιατί είμαι πιο γαμάτο ατομο απο αυτόν και γιατί έχω αδερφό.
    Και κατι τελευτάιο. Ήρθες στην tate modern και ενα γεια δεν μας ειπες
    Leigh-Cheri said...
    Ελάτε ρε παιδιά. Σταματήστε το.

    υγ Πάντως, να πω την διεστραμμένη αμαρτία μου, προσωπικά προτιμώ τη βρωμοποδαρίλα απ` το lifestyle. Τουλάχιστον το πρώτο είναι αυθεντικό και πιο κοντά στη Φύση ενώ το δεύτερο ανήκει στην κατηγορία "δήθεν" ή αλλιώς "είμαι πρόβατο και μασώ ό,τι σανό μου πασάρουν", πράγμα που σιχαίνομαι!
    tsaperdona said...
    χαίρομαι που αρχίσαμε τον γόνιμο διάλογο

    αν με κατηγορούσατε για όλα όσα μου έχετε σύρει, το πρώτο που θα έλεγα θα ήταν πως πήγα στην tate modem.Αλλά περιέργως ( και γω απορώ με τον ευατό μου) τους έχω χεσμένους όσους μου τρίβονται να τους πουλήσω μουρη.

    Το να λέτε έναν άνθρωπο lifestyle απομωνόνοντας έναν ολόκληρο κόσμο απο ιδέες και πληροφορίες ( που συγκατοικούν στην ίδια ιδιοσυγκρασία) χαρακτηρίζει ανθρώπους κοντόφθαλμους.
    κατα καιρούς σας παρακολουθώ και δεν μου έχετε δώσει τέτοια εντύπωση

    Ξερω ότι λόγο της γαμωδουλειάς μου οι μισοί είναι πρόθυμοι να ορκιστούν ότι είμαι ανεγκέφαλη.Αυτοί είναι που με ζημιώνουν λιγότερο....αλλά και αυτούς τους έχω χεσμένους

    όταν ξεκίνησα το μπλόγκινγκ για λάθος λόγους( και εδώ αναγνωρίζω και εγώ κάποιο δίκιο σε σας) είχα σαν σκοπό συν τοις άλλοις να προωθήσω την δουλειά μου.είπα λοιπόν να δημοσιεύσω κάποιες συνεντεύξεις με τα ποιό "ελκυστικά " ονόματα πάντα για το κοινό που απευθύνονταν το περιοδικό που έγραφα

    όταν λοιπόν το έκανα και μετά προέκυψε το θέμα με σας,χαρακτηρίσατε το μπλογκ μου "πολιτικά τοποθετημένο"


    μάλλον με αφορμή την συνένετυξη της Έλενας Ράπτη!!!!που είχα αναρτήσει..

    μετά μου τα χώσατε που τόλμησα αγνοώντας όρους και καταστατικά να θελήσω να μπω σε ένα ένα μπλογκ με τον δικό σας τίτλο

    μετά εγώ φταίω????

    και να σας θυμήσω πως αρχικά, η nosyparker αγνοώντας το ολέθριο σφάλμα που έκανε, μου έδωσε την εντύπωση ότι με καλούσε.

    μετά σαν βρεγμένη γάτα προσπάθησε να μου πει το κορίτσι ότι μάλλον είχε δημιουργηθεί θέμα, και την συνέχεια την ξέρετε όλοι( μάλλον)

    αλλά όχι και life style

    ποια νομίζετε ότι είμαι
    η Παπαδάκης??????????????

    υγ όχι η Λουκία.ο Νίκος
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    αγαπητή @tsaperdona,
    ως προς το πρώτο σου σχόλιο έχω να πω τα εξής:
    δεν γνωρίζω αν έχεις ή όχι ελιτίστικο ύφος και δεν με ενδιαφέρει. Το σίγουρο είναι ότι έχεις light ύφος και αυτό είναι σίγουρο ότι δεν με ενδιαφέρει. Παρατήρησες ότι σε μνημονεύουμε ακόμα και εγώ παρατηρώ από την πλευρά μου ότι και εσύ μας παρακολουθείς ακόμα. Το ζήτημα είναι ότι εμείς σε μνημονεύσαμε για να προσδιορίσουμε χειροπιαστά ποια είναι αυτά τα άτομα που δεν μας ενδιαφέρουν, εσύ δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μας παρακολουθείς ακόμα.

    Όσον αφορά στο δεύτερο σχόλιό σου περί στερεοτύπων:
    δεν μπορώ να καταλάβω πως εννοείς την αυτοϋπονόμευση. Το λλλ, ο φραπές και η μπουγάτσα είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει αυτή η πόλη και είμαστε άκρως υπερήφανοι γι' αυτό. Αυτοϋπονόμευση θα ήταν αν διαφημίζαμε ως Σαλονικιό τον Καραμανλή, τον Παπαθεμελή και τα παιδιά της Καστριτσίου. Το μέγα ΑΙΣΧΟΣ! Επίσης γιατί συνδυάζεις την νοημοσύνη και την κουλτούρα με την βρωμοποδαρίλα; Αυτό κι αν δεν είναι ΑΥΤΟΫΠΟΝΟΜΕΥΣΗ!

    Όσον αφορά στο τρίτο σου σχόλιο:
    δεν μπορώ να καταλάβω πως έχεις συνδυάσει τόσο αφελώς τους όρους "χέσιμο", "lifestyle κουλτούρα" και "προώθηση δουλειάς" γι' αυτό και δεν θέλω να εμβαθύνω.
    Η @nosyparker είναι άνθρωπος και οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Προς τιμή της ανακάλεσε άμεσα την πρόσκληση στο salllonica όταν κοίταξε λίγο καλύτερα το ύφος του Μπλογκ σου.

    Μετά τιμής,
    εκ της διαχειριστικής επιτροπής
    astrapogiannos said...
    @Paidia tou blog
    Ti prospatheite na exigisete re paidia twra?
    Gia auto kanoume blog epilektika gia na min analwnomaste prospathwntas na exigoume ta autonoita...
    @Tsaperdona
    Den eimaste oute hippiedes,oute vrwmiarides,eimaste autoi pou vlepeis sto dromo kai les ti gamata atoma einai auta.
    Ki ase pou den piges tate modern se eida.
    Tha to pw se olous sto blog sou kai meta tha se vgalouna po ton lifestyle kiklo,kai tha valoun emena.
    tsaperdona said...
    αγαπητέ erwta pou pernas ap to stomaxi

    ως προς την πρώτη σου απορία keep your friends close,keeps your "enemies" closer
    εγώ βλέπεις προσπαθώ να μάθω και από το διαφορετικό και από το αντίθετο απο μένα.δεν το πετάω σαν την τρίχα από το προζύμι...
    γι αυτό και σας παρακολουθώ.βέβαια για να σου λυθεί η απορία έκανα google το όνομα μου και είδα καταχώρηση από το blog σας. έτσι, είπα να δω τι κάνουν οι παλιόφιλοι...


    για την δεύτερη μομφή σου ,απλώς έχουμε διαφορετικές απόψεις.
    Κουλτούρα?
    Η κουλτούρα της θεσσαλονίκης είναι ο φραπέ???
    και η χαλαρότητα??
    γι αυτό μας έκανε σκετς ο Λαζόπουλος?????????????

    αν και μόνο με καφέ αντιλαμβάνομαι την έννοια της καφείνης,δυστυχώς δεν είναι ακριβώς έτσι...


    για την nosyparker μίλησα μόνο με καλά λόγια.
    και το κατάλαβα απο την αρχή πως κάτι έτρεχε,και το κορίτσι μπλέχτηκε χωρίς να το θέλει..

    Άλλωστε εγώ είμαι εκείνη που χρησιμοποίησες και με μνημόνευσες "για να προσδιορίσεις χειροπιαστά πια είναι τα άτομα που δεν σε ενδιαφέρουν"
    εσύ που δεν με μνημονεύεις.καλά σου ήρθα στο μυαλό 3 μήνες μετά?Τόσο αξέχαστη???

    χαίρομαι λοιπόν που με χρησιμοποιείς ως σημείο αναφοράς

    μάθε όμως και πέντε πράγματα παραπάνω για μένα, μια και σου φαίνομαι χρήσιμη και αφού μάλιστα ασκείς και επιρροή σε ανθρώπους που διαχειρίζεσαι τον λόγο τους και τον χώρο τους

    κρίμα δεν είναι να μην βλέπεις πέρα από τη μύτη σου?

    υγ α! αν είναι να έχετε ένα μπλόγκ για να τα λέτε μεταξύ σας,γιατί δεν μαζεύεστε να πιείτε και κανένα καφέ?τι τα θέλετε τα blog?
    εκτός αν η κουλτούρα αρνείται να δημιουργηθεί παρά μόνο διαδικτυακά, οπότε πάω πάσο....

    υγ και γράψε ό,τι άλλο θες
    υγ εγώ δεν θα σε ενοχλήσω άλλο
    υγ αλήθεια,πόσα πίτα γύρο περνάνε από το στομάχι σου , μέχρι να ερωτευτείς?
    tsaperdona said...
    astrapogianne
    με είδε ο φίλος σου ο kafouroutsos
    έχω και αποδείξεις....!
    είμαι σίγουρη ότι είστε γαμάτα άτομα.
    αλλά αν τολμήσεις να με δυσφημήσεις στους lifestyle κύκλους θα σε αναγκάσω να με συνοδεύεις σε lifestyle καλέσματα μέχρι να γίνεις ένας απο μας....
    υγ και δεν αστειεύομαι καθόλου.....
    ion said...
    Στομάχη αφού θέλετε να αποκτήσει πολιτική ταυτότητα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε (-ετε) αν το blog θα υπηρετεί ένα πλαίσιο κατω απο το οποίο θα συζητάμε και θα σεβόμαστε ακόμη και τις αντίπαλες πολιτικές τοποθετήσεις ή θα καταντήσει μονόχνωτος υπηρέτης συγκεκριμένου πολιτικού χώρου. Προτείνω σε ότι αφορά τα πολιτικά ποστ να σέβονται τις εξής απλές γραμμές:

    Η Δεξιά είναι καλό πράγμα
    Το Κέντρο είναι καλό πράγμα
    Η Αριστερά είναι καλό πραγμα

    Το παραπάνω το έχω οδηγό στη ζωή μου και ποτέ δεν θα ανέβαζα ποστ με τίτλο "θα γαμήσω όποιον ψηφίσει ΚΚΕ" γιατί γνωρίζω οτι θα ενοχλούσε φίλους με αριστερές καταβολές. Είμαι δεξιός και παρα πολύ περήφανος γι'αυτό. Μα πάρα πολύ. Το θέμα είναι αν αυτό θα το σέβεται το blog ή αν θα με αντιμετωπίζει σαν ξένο σώμα
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    @ion σοκάρομαι με την δήλωσή σου "είμαι πολύ περήφανος που είμαι δεξιός". Πραγματικά σοκάρομαι...
    Είσαι ένα νέο παιδί, και αν είσαι από τώρα δεξιός στα 40 και στα 50 σου δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να είσαι. Ωστόσο δικαίωμά σου να δηλώνεις και να πιστεύεις ό,τι θέλεις.
    Δεν συμμερίζομαι την άποψή σου ότι όλα (δεξιά, κέντρο, αριστερά) είναι καλά. Κατ' εμέ μόνο η αριστερή νοοτροπία και βιοτροπία είναι καλή και αυτό επειδή μόνο η αριστερά θρέφει έννοιες και αξίες όπως η αμφισβήτηση, το όραμα, η ουτοπία, η ισότητα, ο αλτρουισμός κ.ο.κ.
    Πάνω-κάτω νομίζω ότι με το ποστ αυτό (όχι με αυτό το σχόλιο αλλά με το κείμενο που πόσταρα) ξεκαθαρίζω ποιος πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του ξένο σώμα ή όχι, όπως επίσης και σε κάποια προηγούμενα σχόλια των @kafouroutsos, @astrapogiannos, @nahames και @leigh_cheri φαίνεται ίσως ακόμα καλύτερα η φιλοσοφία μας. Εσύ αποφασίζεις.
    kafouroutsos said...
    @ ion Diatiro to dikaioma na antimetopizo kapoious politikous horous opos akrivos me ehoun antimetopisei kata to parelthon. To gegonos oti ehoume faei ego kai oi omoioi mou ksilo apo tous ndates me to proshima tou eunomoumenou kratous kai tou aristerou taraksia, eho to diakaioma na vrizo olokliro to komma opote goustaro kai den aisthanomai kai kamia tipsi gia auto. To idio akrivos provlima (ligo paralagmeno) eho kai me ton horo tou pasok alla auti ti stigmi epetrepse mou na ta eho me ti nea dimokratia. Eisai deksios kai eisai perifanos kai ego eimai aristeros (aristeristis, anarhikos opos thes) vomolohos kai eimai akoma pio perifanos. Pera apo tria post dika mou pou graftikan akrivos gia na min epihiramotologoun (terma ta autonoita sto blog, ta houme grapsei den ta ksanagrafoume) i thesi mou einai ksekathari. Apo kei kai pera an thigesai no problem, den pairno tpt piso para tauta.
    OtiousSlim said...
    @olous edo mesa.Diafono me to na apoktisei to Blog politiki tautotita.Tha protimousa na itane enas horos pou tha borousan oles oi idees na ekfrazondai eleuthera.Safos o kathenas apo kei kai meta me ton idio eleuthero tropo tha borouse na kanei tin kritiki tou.Etsi to pragma tha apoktouse zondano haraktira amesa sindedemneo apo ta epilegmena pleon atoma tou Blog. Apo horous kinoumenous kato apo politikes taseis pisteuo ehetai hortasei kieseis kiego.Kai iparhoune poloi apautous kai mesa kai ekso apo to Internet.I drasi tous sigoura einai aisthiti ,kai sigoura emeis de tha borousame na ftasoume poio makria aposo ehoun ftasei autoi oi horoi ta teleutaia hronia.An kai prosopika pisteuo oti oi perissoteroi apautous idios tis aristeras ehoun ftasei se telma,tis deksias apla ehoune megaliteri pelatia.Sto kato kato endoni tasi gia politiki tautotita emfanistike tis teleutaies imeres logo ton eklogon .Eimai sigouros oti ta atoma pou sindramoun stin prospatheia ananeosis tou Blog boroun na kanoun kati kalitero apauto kai sigoura kati poli poio dialektiko=oloi einai eurosdektoi ( apo ena epipedo andilipsis ton pragmaton kai pano fisika,gia paradeigma as min ksanaboune opadoi tou Aroni kai tou Volani eleos)apo ti stigmi pou to pedio einai eleuthero gia kritiki horis tipous.( epiheirimatologia,panagies ,hristoi kai kandilia :))
    @ion pos borei kapoios pou den anikei sto kendro na leei kali i deksia kali kai i aristera(sto kendro eimai sigouros den anoikeis,den iparhei aloste)Deuteron pos boreis na kaneis sarotikes eksisoseis ND me KKE.kai to KKE otan kapote itane ishiro kai diekdikouse ta inia o kosmos to eurize,tora poia omos einai ipeuthino mono gia ena meros tis prosfatis politikis mas istorias pou mallon agnoeis,kai sigoura ohi gia ta paronda dina mas pou eksargironontai ta savvatovrada sta partakia sas me tis plastikes sas mounitses pouhoune kanei ta foustania tous simaia sas.
    An apo tin alli eisai sinidotopoiimenos deksios tha borousame na pame tin kouvenda akoma poio pera ala oi prakseis kai ta logia sou de dihnoun atomo pou ferei politikis siniditotitas kai sigoura de tha egrafes deksia kali kai aristera kali,pragma pou thimizei tous davades politikandides tou PAMAK.Ase pou tora pou to thimamai kata kairous ehei faei kai to KKE ta binelikia tou edo mesa.
    Autia pao na taiso ena elikoptero pouho stin auli.
    kafouroutsos said...
    Grafo kati teleftaio kai den epanerhomai ep autou. Na po ston sigatiko otious pou koimatai tora kai den mporo n aton ksipniso gia na tou ta po kat' idian, oti an eihame skopo na kaname politiki fraksia edo mesa tha rihna tis panagies mou kai tha feuga. Opos eipes mpouhtisame apo kommatoskila kai poli tikes grammes. Edo mesa politiki grammi den iparhi. Para tauta to na epilegeis tous siblogades einai apolitos sevasto. Ego prosopika den eho pote prin apo tis ekloges epitethei kata tis deksias, gia dio kai isos treis logous ama ton thimitho: a) Sinithos den kano politika post b) Ta pio pola apo afta asholountan me tin legomeni orthodoksi aristera. To c alli fora. Tethike to thema pos tha kinithei to blog. Ego eipa oti me tin proigoumeni morfi den mporoume na apokleisoume kanenan, kai omologoumenos poloi periergoi tipoi mporoun na pareisfrisoun sto blog. Mia pou omos den eimaste dimosia ipiresia oute kratos alla mia en genei i en dinamei blogoparea proteina pros apofigin tetoion pareksigiseon na deiksoume poioi eimaste kai ti theloume. O kathenas mporei na meinei eleuthera edo mesa ( apo tous iparhontes bloggers) apla opos eipa kai parapano pleon i theseis toulahiston ton atomon pou postaroun sto blog gia kapoia pragmata einai gnostes ( kai i oksitita pou tis parousiazoun merikoi).
    nahames nakanamoko said...
    φρέσκα αυγά ημέρας από την τσαπερδόνα....

    πολύ προσωπικές οι βολές σου δόνα Τσαπερδόνα
    εσένα κανείς δε σε ρώτησε πόση λαμπίρη βλέπεις τα μεσημέρια και κλωσσάς έτσι...

    παρ'όλες τις διαφωνίες μας μαζί σου μιλάμε κυριλέ

    γιαυτό μίλα καλύτερα και μη γίνεσαι κλώσσα.

    άιντε μη σ'αρχίσω
    itelli said...
    Παίζει διάλειμμα για διαφημίσεις; Κατουριέμαι...
    *tsiormanos* said...
    Πωωωω!! Εγώ κι αν έχασα επεισόδια εδώ μέσα. Τεσπα. Συμφωνώ με το ξεκαθάρισμα των θέσεων του μπλογκ ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις με βρωμοποδαρίλες και τέτοια αλλά φοβάμαι οτι χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως σοβαρότητα ή ελιτισμός μπορεί εύκολα να παρεξηγηθούμε ακόμα περισσότερο. Εγώ καταλαβαίνω τι θέλει να πει και ο στομάχης και ο kafou και ο nahames αλλά μόνο επειδή ξέρω καλά τον kafou. Κάποιος άλλος μπορεί εύκολα να μας θεωρήσει κλίκα κολλημένων και θα αρχίσουν όλοι να αυτοδιαγράφονται και να αυτοπυρπολούνται. Δυστυχώς εγώ πάντα θεωρούσα μια αηδία την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας και μάλλον έχω πέσει κι εγώ στην παγίδα του ωχαδερφισμού και της αδιαφορίας και ομολογώ οτι δεν είμαι και πολύ διαβασμένη σε θέματα πολιτικής(χε). Παρόλα αυτά δε θα με πείραζε να έχει το μπλογκ και ποστ σχετικά με την πολιτική αρκεί να μην είναι αυτό που θα μας χαρακτηρίζει. Και προσοχή να μην πάμε όντως στο άλλο άκρο όπως ανφέρθηκε πιο πριν της σοβαροφάνειας και ντεμεκ καλλιτεχνίας.
    Αυτιά.
    Εγώ πάντως δεν αυτοδιαγράφομαι.χεεχεχε
    @Καφου πότε έφαγες ξύλο ρε? Γιατί δε με φώναξες να σε προστατέψω?
    @Nosy άντε γύρνα τώρα, φταν!
    @Αστραπόγιαννε πόσο γαμάτο θα είναι να γίνεις συνοδός σε λάιφ στάιλ καλέσματα!!!!Χαχαχαχαχαχαχαχα
    nosyparker said...
    Διάβασα τα σχόλια και θα ήθελα να πω κι εγώ δυο λόγια, μπορώ;

    Καταρχήν διαφωνώ κάθετα με το να πάρει αυτό το blog πολιτικές προεκτάσεις. Πολιτιστικές ναι, αλλά πολιτικές όχι. Σ΄αυτήν την περίπτωση λοιπόν θα συνεχίσω να απέχω, επειδή δε μου αρέσει να εντάσσομαι σε πολιτικές παρατάξεις. Και για να σας προλάβω: όχι, δεν ψήφισα ούτε ΝΔ, ούτε ΠΑΣΟΚ. Ούτε ΛΑΟΣ φυσικά (φτου κακά!) Αλλά παρ’ όλ’ αυτά, όσοι με ξέρετε κι έχουμε πιει και 5 μπύρες παρέα, αν σας έλεγα ότι ψηφίζω δεξιά, θα αλλάζατε γνώμη για μένα, μόνο γι αυτό το λόγο; Σε λίγο θα μου πείτε κι ότι διορίστηκα με μέσον στο δημόσιο, έλεος πια με αυτήν την καραμέλα του βολεμένου δημοσίου υπαλλήλου!!! Αυτομάτως εξαιρείτε και περιθωριοποιείτε κόσμο. Πόσα από τα μέλη στη λίστα αριστερά της σελίδας αυτής ανήκουν στην αριστερή παράταξη; Είναι σαν να λέτε στους υπόλοιπους να φύγουν. Γιατί ρε παιδιά; Γκέτο είναι εδώ μέσα;

    @ tsiormanos
    συμφωνούμε στα περισσότερα, με κάλυψες!!! Όμως τη στιγμή που κάποιοι εδώ μέσα θεωρούν ότι τα post μου αγγίζουν τα όρια της σοβαροφάνειας και ντεμέκ καλλιτεχνίας, ή ότι γράφω γλυκανάλατες και χαζορομαντικές παπάρες, για ποιο λόγο να γυρίσω; Δε νομίζω να λείψω σε κανέναν. Όποιος θέλει να με διαβάζει, ξέρει πού να με βρει.

    @ τσαπερδόνα
    Απορώ που θεωρείς δεδομένο το ότι δεν γνωριζόμαστε με τα μέλη του salllonica. Με τους περισσότερους έχουμε γνωριστεί κι από κοντά και όταν βολεύει, βρισκόμαστε και τα λέμε. Δυστυχώς κάποιοι βρίσκονται στο εξωτερικό, οπότε αυτό το blog είναι ένας καλός δεσμός επικοινωνίας μεταξύ μας.


    @ otious
    σκοπός μου δεν ήταν να φανώ «μοιραία», κάθε άλλο. Ο Στομάχης κακώς έθιξε την αποχώρησή μου, καθώς ο λόγος που έφυγα δεν ενδιαφέρει τους υπόλοιπους, αλλά όταν γράφεις «Poulame proza kai romandzo tis agamias kai tis kakia oras sta site mas ala otan einai na grapsoume kamia malakia to afinoume sto "Aitiatiki"», δεν μπορώ παρά να θιχτώ. Και μη μου πεις ότι δεν αναφερόσουν σε μένα, γιατί δε βλέπω άλλη γυναίκα να αναρτά post στο salllonica εδώ και καιρό. Αγάμητη πάντως δε με έχει πει κανένας μέχρι τώρα. Ούτε σοβαροφανή.




    Με κείνα και με τ’ άλλα, δεν έχω κανέναν λόγο να ξαναθέλω να γίνω admin στο blog αυτό. Αν κρίνω ότι με εκφράζει το νέο του πρόσωπο αφού οριοθετηθούν μερικά πράγματα μετά από συνεννοήση kafou, nahames & στομάχη, κι εφόσον εξακολουθώ να είμαι ευπρόσδεκτη, το πολύ πολύ να ξαναγίνω μέλος. Αυτά....
    kafouroutsos said...
    @nosy Nomizo oti ithelimena kaneis oti den katalavaineis. Poios milise gia parataksis? Den iparhi oute enas organomenos se parataksi edo mesa. Poios anamasaei tin karamela tou dimosiou ipalilou? Kai apo ta atoma pou gnorises, evgales to simperasma oti tha se poume volemeni kai ta loipa sinafi? Siggnomi alla tora nomizo oti mas mperdeueis me tipota knites. Den anikoume loipon se kamia aristeri parataksi. To oti eimaste aristeroi anthropoi einai ksekatharo kai to gegonos oti postaroume gia auta ta pragmata (min ksehnas oti opos ksanaeipa spania to kanoume kai otan to kanoume polles fores oi voles pane stin parataksi pou emmesos eipes oti eimaste meli) theoro oti einai kalo na ksekatharisoume poioi eimaste. Kai auta peri ghetou kai perithoriopoiisis, nosy nomizo oti einai toulahiston asteia (gia na min po kati varitero giati pragmatika auto me thigei). Dil an eihes to perithorio na valeis mesa olous tous salonikious bloggers tha to kanes gia na min se poun kollimeni kai loipa? Ego ohi pantos. An thimamai kala thelame na kanoume mia parea atomon pou pano kato ehoun idio tropo pleusis i toulahiston simfonoun se kapoia poli vasika pragmata. Dil gia sena mono i politistiki apopsi tou kathena metraei i politiki ohi? An oloi grafame mono kritikes apo skiladika plasarontas to san politismo den tha se peiraze? Kai pos tha sou fainotan an sou elega oti nai gia mena autos einai politismos kai an mou ti les me perithoriopoieis? Den tha sou areze profanos. Mas milas gia perithoriopoiisi les kai eimaste to elliniko kratos kai den afinoume kapoion na psifisei. Les kai o okathenas den ehei diko tou blog, les kai o kathenas den mpoei na kanei omadiko blog, les kai se ena omadiko blog kapoios den mporei na oriothetisei to horo tou. To na kaneis ena bog pou asholeite me tapolitistika tis polis opos arhika eihame pei den einai perithoriopoiisi gi akapoion pou thelei na grafei mono kritikes apo mpourdela tis polis i to pos gamouse to proigoumeno vradi? Auto giati ton perithoriopoieis? Autin tin karamela gia na sou tin doso piso kalitera na min tin anamasame giati den vgazei pouthena. Autoi pou einai idi mesa, kseroun toulahiston gia ta meli pou postaroun (iparhoun ai atoma pou den kseroume poioi einai ) poioi einai. An ksafnika vrerho se ena omadiko blog pou o tropos antilipsis ton pragmaton me prosvalei tha sikotho na figo, toso apla. Pantos me lipei to gegonos oti molis miisame gia politiki amesos speusate na mas valete se kommatikous mihanismous kai loipes aidies.
    ion said...
    Καταρχάς Στομάχη σοκάρομαι κι εγώ με την παλαιομοδίτικου επιπέδου αντίληψη νέος= αριστερός. Αυτό κι αν είναι κλισέ που έχει καταρρίψει η ίδια η πραγματικότητα. Η Αριστερά υποβιβάζεται από τυχάρπαστους νεολαίους που την βλέπουν σαν νεανική τρέλα, σαν must μόδα που φοριέται στα 18 και ξεχνιέται όταν βολευτεί σε κάποια μίζερη ή μεγαλοπρεπή θεσούλα και όχι από έναν δεξιό νέο (όπως εγώ) που σέβεται τα οράματα της αλλά διαφωνεί με τον τρόπο υλοποίησής τους.

    Όταν λέω πλαίσιο και ονομάζω "καλό πράγμα" όλους τους πολιτικούς χώρους δεν το κάνω από ισοπέδωση αλλά για το καλό της Σύνθεσης των απόψεων. Μπορώ να ποστάρω κάτι που θα χαρακτηρίζεται "φιλελεύθερο-δεξιό" αλλά δεν θα αντιβαίνει στις βασικές προϋποθέσεις που περιγράφεις στο κείμενο. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι η Αριστερά κατέχει την μοναδική Αλήθεια και οτιδήποτε δεξιό είναι εκ των προτέρων καταδικαστέο. Δεν μου κάνει για πολύ αριστερή μια τέτοια αντίληψη...

    Θα ήταν κρίμα να καταντήσει το blog ένα κλειστό ηλεκτρονικό κοινόβιο, ιδεολογικά ομοφυλόφιλων που θα συνευρίσκονται αποκλειστικά και μόνο με του ιδίου φύλλου ιδεολογικής προσέγγισης και όχι με έτερες, διαφορετικές προσεγγίσεις.

    Τέλος επειδή εγώ αποφασίζω και επειδή δεν φεύγω από πουθενά αν δεν με διώξουν, θα παραμείνω αφενός γιατί θέλω να αποδείξω ότι μπορούμε να βρεθούμε κάπου, ακόμη κι αν κουβαλάμε διαφορετικές πολιτικές τοποθετήσεις, και αφετέρου γιατί χειμώνας χωρίς μπλα-μπλά δεν παλεύετε :)

    @otius όταν αναφέρομαι σε Δεξιά και Αριστερά φροντίζω να τα ξεχωρίζω στο μυαλό μου και να μην τα ταυτίζω με κόμματα. Έτσι, όταν δηλώνω δεξιός εννοώ τον Φιλελευθερισμό, την Ελευθεροαυτόνομη δεξιά που είναι υπόθεση εντελώς προσωπική, πέρα, πάνω και έξω από κόμματα, αλλά και την Αναρχοδεξιά που αντιτίθεται στον φασισμό της Ακροδεξιάς, στον πρωτογονισμό της Ακροαριστεράς, στον δογματισμό του Κομμουνισμού και στο "όλα πωλούνται, όλα αγοράζονται" της Νέας Τάξης πραγμάτων και του ακραίου αμερικανικού Νεοφιλελευθερισμού.

    Αλλά αφού δεν είναι του παρόντος μια ιδεολογική συζήτηση επιφυλάσσομαι για το μέλλον
    o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...
    @ion επειδή εκριβώς ξέρω αυτούς που φορούν την αριστερά στα 18 τους ως την τελευταία λέξη της μόδας (και όχι ως επιλογή και στάση ζωής) πως καταντούν στα 40 τους, γι' αυτό τρομάζω μ' αυτόν τον τύπο που φορά την δεξιά στα 18 του, είτε από οικογενειακή παράδοση είτε από άποψη. Αυτός ο τύπος είμαι σίγουρος ότι για όλη του τη ζωή θα βρωμίζει το περιβάλλον και όσο μεγαλώνει η μπόχα που θα σπέρνει γύρω του θα γίνεται όλο και πιο δυσάρεστη, όλο και πιο επικίνδυνη.

    Ο όρος "φιλελευθερισμός" είναι η μεγαλύτερη στρέβλωση που έχει ποτέ σκαρφιστεί η πολιτική θεωρία. Ενώ δηλαδή τα συνθετικά του όρου μας μιλούν για αγάπη για την ελευθερία εννοούν ουσιαστικά αγάπη για το άτομο. Που σημαίνει με απλά λόγια "κοινωνία σε γράφω στα παπάρια μου και κοιτάζω πρωτίστως τον κώλο μου". Ο φιλελευθεριμός είναι έγκλημα. Αν ήταν ζώο θα ήταν φίδι και εγώ ξέρεις προτιμώ τα μυρμηγκάκια. Όπως έσκουζε με ζωγραφισμένη την φρίκη στο πρόσωπό του ο Κούρκουλος "όχι άλλο κάρβουνο!" έτσι φωνάζω και 'γω "όχι άλλο φιλελευθερισμό!"...

    Έτσι που λες περήφανε νέε δεξιέ. Αλήθεια όμως πως προέκυψε αυτό; Εννοώ από που πηγάζει αυτή η περηφάνεια; Ο φίλος σου ο Γιανναράς πως την βλέπει την κατάσταση; Είναι κι αυτός περήφανος;
    OtiousSlim said...
    Eleos re Nozy teleioseto to gamimeno to treno me auti ti bourda na iremisoume.Des sto kato kato poios tin eipe protos se poion.Teleiose auti i istoria.Kai gia na mi zalizoume alo ta paparia tou kosmou mauti tin istoria otiousslim@hotmail.com addare me na ta poume apo kei.Mi doseis ali sineheia edo mesa se parakalo tha po kiala.
    @ion.Protofanis h topothetisi sou.Eipes ola auta pou den eisai kai pou ola mazi kai monon auta sinthetoun ti deksia.Endehomenos dio periptoseis iparhoun.H poulas trela h mallon prepei na ksanaepanaprosdioriseis ton politiko horo ston opoio endasesai.Horis auto na simainei oti einai aparaitito gia kapoion na endasetai kapou akoma kai an asholeitai me tin politiki.
    Telos milate eseis oi deksioi gia moda? pou se kathe giorti kai mazoksi pou kanetai an den valeis ta kala sou eheis faei porta eno tautohrona prepei na kouvalas kamia 50aria evro mazi sou .Piase mia Dapitisa kai rota tin ti simainei NDFK h akoma kai DAP.Tha sou apandisei "den ksero" kai meta tha sinehisei tin kouvenda tis gia ta mano pouhei aniksei me tin diplani tis.Meta rota tin giapoio logo einai sto koma.Tha sou po ego ti tha sou pei.Logo ton kalon ekrodmon kai ton parties.I alitheia einai diaferoun se kati apo tis aristerizon gkomenes.Borei na min kseroun ti simainoun ta arhika tis parataksis ala toulahiston kseroun gia ti einai grammenes ekei pou einai.Tha simfoniso mauto poupes tis aristerizousas modas ton Neon.Iparhei kai tin apexthanomai giati ehei halasei kai stoihiosei to horo tis aristeras.Den boro na sou kripso omos oti apexthanomai tin deksia.Ehei gamisei ton topo mou emena tous progonous kai eksakolouthei na gamaei kai na dernei se mia hersoniso pou prospathei na apelutherothei apo ta ethnikistika tis sindroma kai koblex.Sindroma pou safos kapoioi ipothalptoun epeidi den tous simfairei o topos na prohorisei kai na paei brosta.Giati me to pou ginei auto automata tha sigkrithoune me tin pagkosmia taksi ton pragmaton kai tha paroune boulo oson afora tin pronoia tin politiki prostasia tin dioikisi kai tin organosi.Kai pou mas odigise auto?Mi ta ksanapoume.Ehoume mia hersoniso miso kameni bourdelo gemati skoupidia kai aergia.
    Tespa opos eipes i sineheia sto mellon.
    ion said...
    Στομάχη αυτό που περιγράφεις με παπάρια και κώλους είναι μία τάση φιλελευθερισμού, ακραία συνταγή της Θάτσερ, που μπορεί να διαφωνώ αλλά στην Αγγλία δούλεψε και υπάρχουν τόσοι δυσαρεστημένοι όσο και ευχαριστημένοι με την συγκεκριμένη πολιτική. Εμένα πάντως δεν με εκφράζει. Προτιμώ κοινωνίες με συνοχή όπως τέτοια είναι η ελληνική.

    Και επειδή ανέφερες τον κ. Γιανναρά, απο τα μεγαλύτερα μυαλά της χώρας, κάνω copy-paste απο κάτι που μου άρεσε και δεν θα το κουράσω άλλο:

    Χριστιανικός φιλελεύθερισμός

    Ο φανατισμός δεν έχει σχέση με τον Χριστό. Να είσαι Χριστιανός αληθινός. Τότε κανένα δεν θα παρεξηγείς, αλλά «η αγάπη σου πάντα θα στέγει» [ Α’ Κορ. 13, 7.]. Και στον αλλόθρησκο, χριστιανός. Δηλαδή να τον τιμάς άσχετα με τη θρησκεία του με έναν ευγενικό τρόπο. Μπορείς να περιποιηθείς έναν Οθωμανό, όταν έχει ανάγκη, να του μιλήσεις, ν’ αναστραφείς μαζί του. Να υπάρχει σεβασμός της ελευθερίας του άλλου. Όπως ο Χριστός «ίσταται επί την θύραν και κρούει», χωρίς να την παραβιάζει, αλλά περιμένει την ψυχή μόνη της κι ελεύθερα να Τον δεχθεί, έτσι κι εμείς να στεκόμαστε μπροστά στην κάθε ψυχή.

    Στην ιεραποστολική προσπάθεια να υπάρχει λεπτός τρόπος, ώστε οι ψυχές να δέχονται ό,τι προσφέρομε, λόγια, βιβλία, χωρίς ν’ αντιδρούν. Και κάτι ακόμη. Λίγα λόγια. Τα λόγια ηχούν στ’ αυτιά και εκνευρίζουν πολλές φορές. Η προσευχή και η ζωή έχουν απήχηση. Η ζωή συγκινεί, αναγεννά και αλλοιώνει, ενώ τα λόγια μένουν άκαρπα. Η καλύτερη ιεραποστολή γίνεται με το καλό μας παράδειγμα, την αγάπη μας, την πραότητά μας.

    (…) Η αγάπη προς τον Χριστό δεν έχει όρια, το ίδιο και η αγάπη προς τον πλησίον. Να εκτείνεται παντού, στα πέρατα της γης. Παντού, σε όλους τους ανθρώπους. Εγώ ήθελα να πάω να ζήσω μαζί με τους χίπηδες στα Μάταλα χωρίς, βέβαια, αμαρτίες, για να τους δείξω την αγάπη του Χριστού, πόσο είναι μεγάλη και πώς μπορεί να τους αλλάξει, να τους μεταμορφώσει. Η αγάπη είναι πάνω απ’ όλα. (…)

    Αποσπάσματα από το βιβλίο: Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, "Βίος και Λόγοι" Έκδ. Ι. Μ. Χρυσοπηγής, Χανιά, Κρήτη, 2003, Κεφάλαιο «Περί της Αγάπης προς τον Πλησίον»

    Αν ο φιλελεύθερος δεν έχει αυτή την αντίληψη τότε δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι πραγματικά φιλελεύθερος.

    cacofonix-cacofonix.blogspot
    OtiousSlim said...
    @administrators.
    Apopsi mou pandos to kainourio onoma tou blogg einai poli metrio.San na eimaste emeis mia apoklismeni aparatiriti omada.pera tou oti den ehei kapoio haraktira.To aitiatiki gamouse kai afeihne kaliteri apoapisi gia tin poli.San na autosarkazomastan pragma pou gia mena einai enas apo touakliterous tropous na dikseis oti eisai perifanos giauta pou eheis kai agapas.Ase pou legame "pao sto aitiatiki" eihe kapoio haraktira.Den ksero auto to ehei kiemas me halaei ligo.San namaste tipota adikimenoi se tainia tou Kaila.
    kafouroutsos said...
    @ otious os gonostn eisai gia ton poutso kai den eides oti alakse to onoma
    OtiousSlim said...
    Ma ti malakes eiste pali to idio me to palio valate?
    *tsiormanos* said...
    xaxxaxaxaaaaaaaaxaxaxa
    xaxa
    xaxaxaxa
    xaxa
    xax
    xa
    xaa

Post a Comment