ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΛΟΥΣ!!!

Λοιπόν καλοί μου φίλοι!!! Ευχομαι καλές γιορτές σε όλους!!! Έχω καιρό να κάνω post και γενικά εντάξει δεν κάνω και πολύ συχνά...αλλά απόψε είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που αύριο το βράδυ θα είμαι στην καλή μου Θεσσαλονίκη και μετά στα Γρεβενά και θα βρω τον αγαπημένο μου φίλο kafouroutso μετά από καιρό! Το post μου αυτή τη φορά θα είναι μια ευχή να περάσουν όλοι οι συνblogiστες πολύ όμορφα τις διακοπές τους και το 2008 να είναι πολύ ευτυχισμένο κτλ, κτλ, με ΥΓΕΙΑ και χαρά!!! Επίσης νομίζω οτι ο αριθμός 2008 είναι πολύ πιο όμορφος από τον αριθμό 2007 ( χωρίς παρεξήγηση 2007), οπτικά και ακουστικά (νομίζω), οπότε μάλλον θα είναι μια πολύ όμορφη χρονιά. Έτσι λέω να έχω αποφασίσει...χιόνισε κιόλας...ελπίζω να ακολουθείτε τις αισιόδοξες προβλέψεις μου για το νέο έτος! Δεν έχω τίποτάλλο να πω προς το παρόν, γκουντ γιορτ και κάποια στιγμή που ο ήλιος θα βγει στο λαμπερό ουρανό θα μαζευτούμε να πετάξουμε και ηλιακό αερόπλοιο!! Αυτά!

Posted by *tsiormanos* 11:13 μ.μ.

5 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    Πολλές ευχές και από μένα για ένα πιο δημιουργικό έτος!
    kafouroutsos said...
    min tolmiseis kai rtheis grevena. dn eimai kala
    nahames nakanamoko said...
    χρονια πολλα χρονια πολλα!
    Leigh-Cheri said...
    Καλές γιορτές σε όλους! Γρεβενιώτες και μη. Κι εσύ Καφου, σταμάτα να λες πως δεν είσαι καλά γιατί στενοχωριέμαι και θα 'ρθω κι εγώ στα Γρεβενά. (Εδώ που τα λέμε, καιρό έχω να πάω στο χωριό μου)
    *tsiormanos*, καλά έκανες κι έβγαλες αυτό το αισιόδοξο ποστάκι γιατί μου φαίνεται πως είμαστε πολλοί που μας έχει ψιλοπάρει από κάτω.
    Άντε! Χάπι 2008!...Άι χόουπ...
    Dr_MAD said...
    Χρόνια Πολλά σε όλους ;-)
    Εύχομαι πάντα γεροί και με πείσμα για ό,τι αγαπάμε. Ολα τα άλλα είναι του χεριού μας. Κι αστους άλλους να λένε πως το 2008 είναι δίσεκτο. Όλα καλά θα πάνε...

Post a Comment