ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

Έλα, έλα, έχω ωραία νέαααα!
Καταφθάνει στην Θεσσαλονίκη το προσεχές γουικέντ
η αυτού εξοχότης ο κύριος
Υπουργός
(η μόνη περίπτωση να γράψω με κεφαλαίο αυτή τη λέξη).
Τουτέστιν: το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου (κατά τις 10 της νυχτός)
θα κανονιστεί σύναξις όλου του καλού του κόσμου
σε γνωστό μπάριον της πόλης μας.
Όποιος επιθυμάει να μας κάνει την τιμή - αλλά όποιος όμως, εμείς διακρίσεις δεν κάνουμε -
θα με στείλει ένα e-mail στο
therioanimero@gmail.com.
Κατόπιν θα ενημερωθεί για το μέρος και τα σχετικά.
Ευχαριστώ τα μάλα για την προσοχή σας (μένω υπόχρεα λέμε).

Posted by Θεριό Ανήμερο 12:05 μ.μ.

10 Comments:

  1. Θεριό Ανήμερο said...
    Ερωτοστομάχη μου καλέ, να το κάνω μια μεταχρονολογησούλα μέχρι το Σάββατο για να μαζευτεί λαός;
    Erwtas Stomaxhs said...
    άνετα!
    Θεριό Ανήμερο said...
    Τι παιδί, τι παιδί!!!
    Erwtas Stomaxhs said...
    που λέτε να πάτε ρε; για φαΐ ή για ποτό;

    ή και για τα 2;
    Θεριό Ανήμερο said...
    Μάλλον για ποτό, και μετά τρώμε κιόλας, δεν χαλιόμαστε.
    Θα έρθεις????????
    sorry_girl said...
    Αν έρθει ο Στομάχης έρχομαι κι εγώ χιχιχι!
    Erwtas Stomaxhs said...
    to sabbato 8a briskomai peripou 2500 xiliometra makria sas. 8essalonikh skaw muth telh Martiou. Mporei na kanoume tote kati atistoixo

    sorry emeis eipame pote 8a bre8oume ;-)
    nosyparker said...
    Έτσι μπράβο, Σάββατο, να μπορώ κι εγώ! :-)
    Ανώνυμος said...
    Καλώς ΣΕ βρήκα!!!

    ΣΕ λέω, μόλις έφαγα μία μπουγάτσα με κρέμα, μετά θα πάω για γύρο ψωμάκι απ'όλα με ουγγαρέζα (χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τζαζτίκι!) κ το απόγευμα τηα φτιάξω το ποδήλατό μου γτ χθες έπαθε ΦΟΥΙΤ! :\

    Την Καλημέρα μου :)

    Χοντρό Μπιζέλι,
    Erwtas Stomaxhs said...
    Μπιζέλι εσύ γιατί δεν είσαι εδώ;
    Για γράψε mail σε λέω

Post a Comment