ΜΠΑΟΚ ΡΕ Μ....ΝΙΑ

Σε λεω χάρηκα πολύ που ανακάλυψα ένα τέτοιο μπλόγκ. Καθαρά τοπικό! Διαφορετικό! Πιστεύω πως αυτός είναι ο σκοπός και λόγος ύπαρξης αυτού του συστήματος!
Καρντάσηδες και Καρντασίνες πολύ χαίρομαι που μπορούμε να φτιάξουμε αυτή τη παρέα!
Το εν λόγω blog το ανακάλυψα μέσω ενός άλλου το οποίο διαβάζω πλέον σε καθημερινή βάση το Μαράκι
Η αλήθεια είναι πως εγώ έχω πάρει το τραίνο για την πρωτεύουσα! Ζω εδώ! Θα προτιμούσα να ζω πάνω στη πόλη μου και έχω ένα σωρό δικαιολογίες για αυτό, αλλά καμία δεν μπορεί να αλλάξει το γεγονός ότι μου λείπει, η ζωή και ο υπέροχος κόσμος αυτής της πόλης!

Από τη στιγμή που ήρθα σε αυτήν την πόλη μου υπέδειξαν πολλά! Όπως:

1. Πολυκατοικία και οικοδομή έχουν σαφείς διαφορές εξέλιξης!

2. ΜΕ λες – όχι – ΜΟΥ λες

3. Δεν τον πήρα τηλέφωνο και ΤΟΝ είπα αλλά τον πήρα τηλέφωνο και ΤΟΥ είπα!

4. Διασταύρωση είναι οποιοιδήποτε δρόμοι οι οποίοι ενώνονται δεν είναι απαραίτητο να είναι και σταυρός

5. Η παραλληλότητα στους δρόμους είναι απολύτως σχετική

6. Θάλασσα, είναι κάτι το οποίο αποτελεί αιτία διακοπών

7. Δεν υπάρχει ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

8. Για να πας από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από 3 ώρες.

Λοιπό σε λεω φιλαράκι ότι πολύ εύκολα βγάζεις έναν άνθρωπο από τη Σαλονίκη αλλά πολύ δύσκολα βγάζεις τη Σαλονίκη από μέσα του!!!!!

Posted by M&M 1:13 μ.μ.

6 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    Αυτό το τελευταίο που είπες είναι ΜΕΓΑΛΗ κουβέντα!
    Καλωσόρισες!
    itelli said...
    Έτσι είναι για... Γίνεται να μες λες δεν υπάρχει Χαλκιδική;; Κ εγώ πού παραθερίζω τόσα χρόνια βρε μπουνταλάδες;;;

    Αμάν βρε πουλάκι μου, ήξερα ότι είναι αλλιώτικοι, αλλά άμα ήξερα οτι θα μπλέξεις με χαϊβάνια, θα σ'έλεγα να μείνεις να ασχοληθείς μ'αυτά που έχουμε κ μεις...
    *tsiormanos* said...
    ΜΠΡΑΒΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!Ξέχασες να πεις οτι δεν έχει μπουγατσατζίδικα και φούρνους.
    M&M said...
    Καλώς σας βρήκα και να σε πω, πολλά ακόμα δεν ανέφερα ότι είναι διαφορετικά αλλά what the fuck τώρα πρέπει να τα λουστώ!

    Μπον Ζουρ
    Lost said...
    ψιτ, γι΄αυτό το τελευταίο, αν μαζευτούμε πολλοί αθηναίοι μαζί και ΖΜΠΡώξουμε????
    M&M said...
    @ Lost
    όσοι και να ΖΜΠΡώξουν πάλι θα είναι τεράστια η απόσταση!!!!!
    DAHHH

Post a Comment