Τα σου και τα μου κομμένα!!!


Επιτέλους βρέθηκε μια νορμαλ φυσιολογική κοινότητα να με περιθάλψει!!!


Απο τη συνεχή συναναστροφή μου με Αθηναίους θα ξεχάσω τα πατροπαράδοτα!!!!


Να μην μπορώ να φωνάξω κανα σύνθημα για τον Πάοκ και να έχω συνεχώς αντιπαραθέσεις (με επιχειρηματα) περι σουβλάκι- καλαμάκι-γύρο και τα συναφή!!!!


Θα το πω και θα το ξαναπώ το καλαμάκι είναι για να πίνουμε τον φραπέ όχι για να το τρώμε γκέγκε????


Και αν τον ελληνικό τον μερακλίδικο τον αντικαταστήσανε μερικοί με εσπρεσάκι εγώ εμένω να είμαι παλιομοδίτισσα (μα πώς να πεις το φλιτζάνι του εσπρέσσο?)...


Αυτά για αρχή...αλλά έπονται κι άλλα!!!!!


Posted by Ανώνυμος 1:00 μ.μ.

2 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    τέτοια τσαμπουκαλεμένα μπασίματα γουστάρω σε λέω!

    Μπορείς να λινκάρεις και τα ποστάκια σου εδώ έτσι;

    τα μελέ!
    kostas said...
    Αχ σας ειπα πως φταιει η μαμμη που με εβγαλε νωρις!
    Η κουκλα της φωτογραφιας σου με γεμιζει αισιοδοξια.

Post a Comment