Α καλλλά ε;

Με αρέσει να μιλλλάω σωστά. Όπως μ'έμαθε η γιαγιά μου η Μικρασιάτισσα, κ η άλλλη η Πόντια. Σάματις, τι είμαστε οι περισσότεροι Βόρειοι; Βλλλάχοι, Αρβανίτες, Πόντιοι (καλλλά... ήρθε κ έδεσε), Μικρασιάτες (ταμάμ, άλλλη δυναστεία κ τούτη) κ (οι γνωστοί κ μη εξαιρετέοι) "Ντόπιοι". Είτε στη Σαλλλονίκη, είτε αλλλού... Αναντάμ παπαντάμ σε λέω ρε... Αλλλά την βγάλλλαμε την άκρη. Μπλλεχτήκανε τα σόγια, οι φατρίες, αναμασήθηκε το είδος, φιλιώσαμε κ στεριώσαμε όλλλοι, μεγάλλλωσε κ η Μακεδονία. Κ έτσι, αρχίσαμε να μιλάμε όλλλοι ένα πράμα, γιατί στην ουσία, αυτά που μάθαμε είναι ιστορίες γενεών, φερμένες απ'αλλλού.

Όπως κ τα φαγιά. Το σουβλλλάκι, ο ντολλλμάς, ο σαρμάς (λλλαχανο- ή τζιγερο- ), ο φασουλονταβάς (Βεροιώτικη λιχουδιά), οι κεφτέδες κ τα σουτζούκια τίγκα στο σκόρδο, η μπουγάτσα με τυρί, με σπανάκι, με κιμά, με κρέμα, με κοτόπουλλλο, με αλλλλαντικά (Βεροιώτικη πατέντα τα 2 τελλλευταία, όσοι βρεθείτε στο δρόμο για το Σέλλλι κ καλλλά), κλπ. (*το "κλπ", παίρνει 3 λ επίσης;;). Ένα τσουβάλι γεύσεις, μια γλλλώσσα που μόνο οι τσίφτηδες Βόρειοι (κατ)έχουν. Γιατί, εξ'άλλλου, είναι γνωστό ότι είμαστε καλλλά παιδιά οι βόρειοι... Κ γαμώ (θα έλεγα, αλλλά δεν ξέρω αν θα το επιτρέψουν τ'αφεντικά...)

Να το πάρουμε κ μουσικά; Το μπουζούκι στα χέρια ενός Βόρειου είναι πιο κλαψιάρικο, τού βγαίνει όλος ο σεβντάς αμανάτι. Οι άλλλοι, οι πιο νότιοι, κ εκείνοι αλλλάνια είναι, δε λλλέω, αλλλά λλλίγο πιο μαγκιόροι με τα τρίχορδα. Ακόμα-ακόμα κ τα "ζωντανά" τραγούδια μας, ντεμέκ συρτά κ γρήγορα, είναι πιο ναζιάρικα κ τσαχπίνικα απο των αλλλονώνε. Κ μ'αρέσει ρε φιλλλαράκο αυτό... Με κάνει μπερήφανο.

Αλλλά, εκείνο που με τρελλλαίνει είναι το attitude μας (που έλλλεγε κ ο παππούς σον χωρίον μου...) με τους "κατ'απ'τ'αυλλλάκι", τους χαμουτζήδες κλπ. "Βούλγαροι" αυτοί;; ΝΑΙ ΡΕ!!! ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, εμείς. "Πίσω ρε μη σας κόψουμε τον Αλλλιάκμονα", που λένε κ κάτι παππούδες κ γιαγιάδες που τα παίρνουν στα σοβαρά. Να τους κόψουμε κ τα ροδάκινα κ τα μήλα, λλλέει, κ να τα στέλνουμε στους Παλαιστίνιους ή στους Ευρωπαίους (αλλλά σ΄αυτούς να τα δίνουμε πιο ακριβά, καθ'ότι τα'χουν κ τα φυσσάνε)... Τι λλλε ρε γιαγιά..;;; Α ρε θα μας τρελλλάνεις εσύ... Ευτυχώς οι άλλοι το πήραμε αλλλιώς, κ να τα πειράγματα με τα διαβατήρια κ τα τελωνεία... Γεω-φυλετική συνείδηση: Ό,τι να'ναι μπάρμπα, τζερτζελλλές να γίνεται...

Κ έτσι που λλες φίλλλος. Έτσι το φιλοσοφώ εγώ. Τον έρωτα που μπερνάει από το στομάχι (ο μερακλής ο Βόρειος κάνει μπαμ), την nosyparker κ όλους τους άλλλους που έστησαν το μαγαζί, γεια στα χέρια σας παιδιά! Ελπίζω να κάναμε καλό σεφτέ. :) Πριν το ξεχάσω, το ξέρω ότι υφέρπουν Αθηναίοι κ λλλοιποί άλλλοι, αλλλά με κούρασε το πολλλύ το λ. Εφόσον, υποτίθεται, είμαστε όλλλοι καρντάσια, κ σε όλλλους μας βγαίνει αυθόρμητα ούτως ή άλλλως, να το κάνουμε προεραιτικό;; Θα με συγχωρήσετε, επίσης, για την (ελάχιστη) μπροβολή της Βέροιας, αντί της Σαλλλονίκης, αλλά με προκάλεσε η anonimi - "γειά σου Μανάρι μου" θα σού'λεγα αν οδηγούσα ταξί με φραπέ, κ κομπολόι στο χέρι που (προ)εξέχει, αλλά εσύ γιαβρί μου ή σπιούνος των "αποχάμου" είσαι, ή, αν είσαι σαλλλονικιά, είσαι απ'αυτές που μόλις δουν αμάξι με ΗΜ- πινακίδα, βουρ! στο φτερό κ γεια σας μετά :)

Ε λοιπόν, έχω κοτζάμ σόϊ στη Σαλλλονίκη, μικρή κ ανιστόρητη anonimi (Βησιγότθα μήπως?). Καλλλαμαριά, κ έχω φάει την Αρετσού κ το λιμάνι με το κουτάλι. Όταν ήμουν νινί αυτά, γιατί όταν μεγάλωσα κ ερχόμουν απο έξω να δω τους γορίλλες τους φίλλλους μου στο ΑΠΘ, πήγαινα με τα πόδια απο το Σταθμό (παλιότερα από τα δικαστήρια) στη Στρατού, στη Φιλίππου, στην Καμάρα, μια φορά κ μέχρι την Καλαμαριά (μου πήρε 2 ώρες και, αλλά τα καταφερα). Ξες (sic) πόσα μπιφτέκια έχω φάει 'γω στο Σνούπι στην Κορομηλά;; Επίσης ήμουν εκεί οταν, μετά την καθοδο των Αριανών στον Λευκό τον Μπύργο για τα πανηγύρια (προσπαθώ να θυμηθώ χρονιά, ξέρω ότι ήταν μπάσκετ) κ αποκλείστηκε ο λεωφορειατζής που πήγαινε για Τούμπα από τον κόσμο, κ τον αφήσανε (μετά από πολύ ταρακούνημα) μόνο όταν το'κανε για Χαριλάου, μεσα σε ιαχές κ κραυγές. Κ όπως, τέλος, έχω ξαναπει για την Βαρκελώνη των Βαλκανίων, ούτε η Βαρκελώνη δεν είναι τόσο μποεμ κ αλάνισσα όσο η Σαλλλόνικα.

Καλλλό μας/σας ταξίδι! Ελπίζω να έπεισα όποιον προτίθεται να με ξανααμφισβητήσει περί Σαλλλονικιότητας. 'Ντάξει;

itelli

Posted by itelli 12:16 π.μ.

11 Comments:

  1. Erwtas Stomaxhs said...
    φίλλλος, είσαι ντόπρο παιδί ρε, γι΄αυτό σε γουστάρω.

    Για να τρως μπιφτέκια στο σνούπι θα πήγαινες και στο Berlin εσύ, μπορεί να ξερόμαστε κιόλλλας
    itelli said...
    Ωχ! Α να γειά σου...! Μπορεί κιολας να ξερόμαστε, αλλά από τότε που'φυγα, περιστασιακά ήμουν Σαλονικα κ μόνο με τους γορίλλες έβγαινα. Αυτοί ΄΄ηξεραν τα κατατόπια... :)
    nosyparker said...
    Χαχαχα άπαιχτο!

    ΥΓ Μου θύμισες τα μπιφτέκια στο Σνούπυ και μ 'έκανες και γέλασα :-)
    nosyparker said...
    Οοουπς με πρόλαβε άλλος βλέπω. Εγώ από Κορομηλά θυμάμαι το Λούκυ Λούκ και το Ντεγκρέ Ζερό.
    itelli said...
    Αμ τα κοτομπεϊκον σουβλάκια, πού τα βάζεις; Τα ξέχασα αυτά... Εσείς να'στε καλά που μου τα θυμήσατε ;)
    Εύα said...
    οκ,ολοι γνωστοι ειμαστε μου φαινεται κι ας ειμαι χαμουτζου εγω.Εχουμε κατι κοινο...τα μπιφτεκια στο Σνουπυ και το Λουκυ Λουκ,μάιστα,καλη αρχη.
    Υ.Γ:Επειδη ειμαι κι ελαφρως ξανθια,θυμαται κανεις την καταληψη στη Νικης,εκει που σημερα ειναι η Πρωτοπορια;Οχι αν τη θυμαται απ'εξω,απο μεσα λεω...αν ναι,τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ γνωριζομαστε!
    itelli said...
    Από την Μπόλη έρχομαι, κ στην κορφή κανέλα... Σαν να μη σε ξέρω πουλάκι μου γιατί εγώ ποτέ μου δεν κατέλαβα την Νίκης, νε μόνος μου, νε με άλλους...
    kafouroutsos said...
    xaxa snoopy. Ti eipes tora. thimithika pou eihame parei to pataki apo to louki louk kai me to zori thelame na to valoume sto berlin, ipostirizontas oti einai pio oraio. Popo pos tin glitosame ekeino to vradi. Episis, are veroia gamo tin poutana mou, kai grevena episis. Ipopsin oti iparhei shedio greveniotnon na katalavaoun tin thessaloniki. Na tous prosehete. Eho kai onomata an thelete. Oi pio polloi einai sto apth me sigekalimmeni maska epistimona. As min ksehname oti ekleksame ton filippo vasilia giati tin eihe megaliteri, ohi epeidi itan kaliteros sta bla blu bli kai sta psou psou psou (periklis). Ektimame orismena pragmata. A, episis ehoume kai tous megaliterous komikous: Kiraikos velopoulos, Anestios keramidas, Konstantinidis to name a few. Paok ole kai pali giati panta iparhei kindinos na haraktiristeis athinaios. Alemao
    N A S T W O said...
    γεια σου ρε snoopy με τα ωραία σου!
    είτε είσαι residence είτε looky είτε arthouse είτε berlin o snoopy είναι το στάνταρ !!!πω πω!μου θύμισες εποχές των 112 κιλών που έτρωγα 4 μπιφτάκια στην καθισιά!!!
    να σαι καλά!
    itelli said...
    @kafouroutsos: "Episis, are veroia gamo tin poutana mou"... Το παίρνω ως κομπλιμέντο. Μήπως να σε γράψουμε στο σύνδεσμο της Βασσίλισας του Βορρά; Έχεις ποτένσιαλ :) Για Γρεβενά δεν ξέρω πολλά-πολλά, αλλά άμα κάνουν ντου για σαλόνικα, θα φέρω κόσμο απο Κιλκίς (Πόντιους για...) κ θα γίνει της ασυνεννοησίας.

    @aggelos: Πώς σε νιωθω... Κ γω 101,5 είχα φτάσει (ούτε ραδιόφωνα να έτρωγα) αλλά μετά από 2χρονη αποχή, καταφερα κ έγινα -20 (άνθρωπος δηλ.)
    kafouroutsos said...
    @ itelli Πατερας καταγωγη απο παλιά λυκογιάννη. Το μισο μου σoι ειναι στη βέροια. Χατηκυριακιδαίοι. Νομίζω ότι περνάω το τεστ

Post a Comment